Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@15:55:24 GMT

محور خطبه های نمازجمعه استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۳۱

محور خطبه های نمازجمعه استان سمنان

**آمریکا با سیاست های غلط قافیه را باخته است
دامغان - ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: ترامپ مردی دیوانه که با وجود سیاست های غلط خود سبب شد که آمریکا در جهان قافیه را ببازد.
حجت الاسلام احمد فوادیان در نمازجمعه این هفته دامغان افزود: ترامپ با سخنان و اقدامات عجیب خود آمریکا را روز به روز به سمت نابودی می کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: امروز شاهد جنایت های آمریکا در منطقه هستیم که 25 جنایت آنان باید در مجمع جهانی مطرح و محاکمه شوند.
فوادیان ادامه داد : در چنین شرایطی آمریکا حرف از مذاکره می زند و از پشت به فکر خنجر است که باید بدانند که ایران هیچگاه به مذاکره نخواهد نشست، چرا که مذاکره با آمریکا خیانت به امام و شهداست و ایران هرگز زیربار این مذاکره که سراسر توطئه و خیانت و دسیسه است، نخواهد رفت.
امام جمعه موقت دامغان با تاکید بر استفاده بهینه در مصرف آب گفت: در حوزه صنعت و آب آشامیدنی باید مصرف آب را کنترل کرد و در حوزه کشاورزی سعی کنیم بیشتر محصولاتی را کشت کنیم که آب کمتری نیاز دارد و با استفاده از تکنولوژی آبیاری تحت فشار، مصرف آب را تا حد زیادی کاهش دهیم.
**به قول عهد شکنان اعتمادی نیست
شاهرود- ایرنا - امام جمعه موقت شاهرود گفت: به آمریکایی ها که عهده نامه های خود را زیرپا می گذارند، نباید هیج اعتمادی بشود.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در نمازجمعه این شهرستان در مدرسه قلعه، ادامه داد: آن هایی که می خواهند پیمان های دیگری را با اروپا و آمریکا منعقد کنند باید مراقبت بیشتری کنند.
وی ظهارداشت: آمریکا جنگ اقتصادی علیه ایران را از چند سال پیش آغاز کرده و تلاش می کند از راه های گوناگون به خواسته هایشان برسند.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به معاهده fatf گفت: این معاهده اگر چه ممکن است شامل بندهای خوبی هم باشد، اما اروپایی ها و آمریکا اجرای آن را شرط احرای برجام می دانند تا ازآن به عنوان اهرم فشار استفاده کنند.
وی تصریح کرد: این گروه متحجر با هدایت فکری انگلیس تشکیل شدتا با دیدگاه های تنگ نظرانه اهل سنت و شیعه را دچار اختلاف کنند.
/60267358
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان سمنان امام جمعه موقت انگلیس مدرسه ترامپ جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش مبلغ، به نقل از ایسنا، یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشین خودرو پژو، امام جمعه جیرفت بود.
حجت الاسلام دهقان، امام جمعه شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903241

دیگر خبرها

  • تهاجم زمینی به رفح یا توافق/ در میز آتش‌بس چه می‌گذرد؟
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟