Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، ابرو فراخ در این مراسم با اشاره به آغاز فصل تعطیلات گفت : 19 دستگاه خدمات رسان در شهرستان های استان که دارای ساحل هستند برای توسعه وگسترش برنامه های فرهنگی واجتماعی درسواحل و نیز غنی سازی اوقات فراعت گردشگران و همچنین برای پاکسازی مرتب سواحل , پیمایش ونظارت ویژه برارایه خدمات کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان با بیان اینکه با شروع تعطیلات تابستانی، گیلان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران خواهد بود  گفت : گردشگران برای اینکه از ایام تعطیلات در کنار دریا لذت بیشتری ببرند توصیه و تاکید داریم که برای شنا در دریا از طرح های سالم سازی استفاده کنند.

ابرو فراخ با اشاره به اقدامات خوب سازمانهای مردم نهاد جهت مشارکت درپاکسازی ساحل گفت : سازمانهای مردم نهاد از سازمانهای بسیار فعال در امر پاک سازی سواحل هستند و بازوی قوی برای ستاد سالم سازی سواحل دریا محسوب میشوند.

 وی ادامه داد : در حال حاضر پیش بینی های لازم برای برپایی  35 طرح سالمسازی با68 شناگاه در 9 شهرستان ساحلی برای رفاه حال گردشگران ومیهمانان و گیلانیها تجهیز واماده سازی بعمل امده است.

 دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان گفت : 800 ناجی غریق تا ششم مهر در طرح های سالم سازی دریا در شهرستان های آستارا ، تالش ، رضوانشهر ، بندرانزلی ، رشت ، لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، لنگرود و رودسر مستقرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان ایام تعطیلات برنامه های فرهنگی تعطیلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است