Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز ارشادیان صبح شنبه در بازدید از انبارهای امدادی هلال احمر در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد طی خردادماه جاری و در ۵۶ فقره حادثه دچار حوادث مختلف شده بودند.

به گفته وی از این تعداد ۳۶۳ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۱۳۷ نفر در حوادث جاده ای، ۲۰ نفر در حوادث ساحلی، دریایی و کوهستان و ۳۵۴ نفر در برنامه مناسبتی دچار حادثه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: امدادگران هلال احمر در این مدت ماه به ۳۷ حادثه جاده ای و ۱۹ حادثه نظیر حوادث دریایی و ساحلی، سیل و آبگرفتگی، حادثه کوهستان و... امدادرسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۹۰ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: ۱۸ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۲۲ نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

ارشادیان با بیان اینکه ۱۱۵ تیم عملیاتی برای امدادرسانی در این حوادث به کار گرفته شده بودند، ادامه داد: این تیم ها با بکارگیری ۴۳۳ نفر نیروی انسانی و ۱۳۱ دستگاه ناوگان موتوری به یاری هموطنان شتافته بودند.

کد خبر 4328002

منبع: مهر

کلیدواژه: امداد رسانی هلال احمر اردبیل گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر تبریز کرمانشاه بیرجند سانحه تصادف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده روستای کوفی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای صمصامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه جاده‌ای هیچ گونه مصدومی دربرنداشت، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدام به رهاسازی پنج فرد گرفتار در خودرو نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی