Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل‌الکساء البرز در نظر دارد تا برای ترم تابستان واحد آقایان برنامه‌‌های متنوع قرآنی را اجرا کند برخی از این دوره‌‌ها شامل دوره‌های قرائت قرآن طی روزهای شنبه و سه‌شنبه، حفظ‌(زیر 14 سال) روزهای شنبه و سه‌شنبه، احکام‌(ویژه بالای 14 سال و زیر‌ 14 سال)، روزهای سه‌شنبه، تواشیح روزهای شنبه و سه‌شنبه ویژه بالای(14 سال و زیر 14سال)، تجوید، صوت و لحن و حفظ طی روزهای شنبه و سه‌شنبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دوره‌های آموزش قرآن در بخش بانوان شامل حفظ روزهای شنبه و دوشنبه، تجوید روزهای دوشنبه و چهارشنبه، روخوانی و روان‌خوانی قرآن در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، تدبر با محوریت بررسی موضوعی آیات روز دوشنبه، مفاهیم نهج‌البلاغه دوشنبه، قرائت سطح 2‌(صوت و لحن) دوشنبه، قرائت سطح یک روزهای چهارشنبه و تواشیح روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و ثبت نام با شماره 34442136 تماس گرفته و یا به نشانی کرج، میدان آزادگان، خیابان مطهری، بین خیابان سرو و گلزار شهدا، ساختمان سعید، واحد 2 مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد