Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم بلژیک و تونس، در اولین بازی روز دهم جام جهانی روسیه، ۲ تیر ۹۷ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بلژیک از اولین تیم‌هایی بود که توانسته خود را در قامت یکی از تیم های مدعی نشان دهد و حالا باید دید در دومین دیدار چه عملکردی خواهد داشت.

ونسان کمپانی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار نیست و احتمالا مارتینز روی او در دیدارهای دور حذفی حساب کرده که در فهرست ۲۳ نفره قرارش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این بازی، حضور میکی باتشوایی و توماس فرمالن نیز هنوز مشخص نیست و احتمالا بویاتا همچنان در دفاع این تیم به بازی کردن ادامه خواهد داد.

معز حسن در دیدار مقابل انگلیس دچار مصدومیت شد و امروز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و احتمالا مصطفی جای او را پر خواهد کرد. جدا از این تغییر، انتظار نمی‌رود تعویض دیگری انجام شود.

بلژیک در ۶ بازی رسمی اخیرش به پیروزی رسیده و نمایش های بسیار خوبی داشته است. بسیاری از فوتبال دوستان، بلژیک را از مدعیان می‌دانند و با پیروزی ۳-۰ این تیم مقابل پاناما، توجهات بار دیگر به شیاطین سرخ جلب شد. با این حال مشکل در خط دفاعی این تیم به وضوح وجود دارد و با بازگشت کمپانی و فرمالن، شاید این وضعیت بهبود یابد. در آن سو تونس که با شکست مقابل انگلیس کار را آغاز کرده، به دنبال این است که وضعیتش را بهبود ببخشد و شانس صعود را از دست ندهد و مطمئنا امشب آنها حریف خطرناکی برای بلژیک خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینفوگرافی تیم فوتبال بلژیک تیم فوتبال تونس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)