Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان،مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: کارفرمایان خوش‌حساب برای بخشودگی جرایم خود فقط تا10 تیرماه فرصت دارند.

علیاری افزود: این سازمان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب را به صورت داوطلبانه از 10 اردیبهشت اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که مهلت اجرای طرح مذکور تا پایان روز 10 تیر ماه است، گفت: واحدهای تولیدی که متقاضی تقسیط بدهی‌های خود می باشند هم می تواند از مزایای این طرح استفاده کنند.

علیاری گفت: پارسال 1095 کارگاه با مجموع 45 میلیارد و 800میلیون تومان بدهی مشمول بخشودگی جرایم شدند. و از این رقم 15 میلیارد و 300 میلیون تومان بخشوده و 30میلیارد و 500میلیون تومان تقسیط شد .

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان با تاکید بر این‌که بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب فرصت خوبی برای افزایش فعالیت کارگاه‌های تولیدی به شمار می‌رود، افزود :به کارفرمایان توصیه می کنم از فرصت باقیمانده  در جهت بخشودگی جرایم استفاده کنند .  

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان خبر بیمه کارفرمایان جریمه کارفرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای تدارک دنیا می‌باشد؛ باید کیاست به خرج داد و برای آخرت ذخیره کرد.

وی افزود: هر کدام در مجموعه‌ای فعال هستید که باید به نوع کار، کیفیت، سلامت و... تمام آنچه برای کار لازم می‌باشد توجه کنید، چراکه کوتاهی در همه این موارد پرونده ما را در آخرت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دقت به خرج دهیم و اگر در کار خدا را در نظر بگیریم، آخرت خودمان آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از مشکلات کارگران و بایدهای ویژه کارگر سخن گفته و ضرورت دارد در جلسات به این موضوعات پرداخته شود، تصریح کرد: کارفرمایان،مدیران و آحاد مردم باید مراقبت باشیم، حقی از کارگری ضایع نشود، بایدهای ایمانی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به کارفرمایان در برخورد با کارگران اظهار کرد: کارفرمایان در برابر کارگر تکبر، خودفروشی به خرج ندهد، تواضع دل کارگران را بانشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در برابر کارگر خضوع و کوچکی باید کرد، کارفرما باید تواضع و رعایت حقوق کارگر در همه جهات اخلاقی مدنظر داشته باشد.

وی خطاب به کارگران در برخورد با کارفرمایان بیان داشت: کارگر باید نسبت به کارفرما مستمر بهانه تراشی نکند و مطابق وهمیات خود علیه کارفرما جوسازی نکند چراکه محیط کار آلوده می‌شود و کار مفید رقم نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز محیط کار و کارگری، محیط جهاد است یادآور شد: مجاهد در عرصه جهاد، وظیفه‌اش رصد، مراقبت، نگاه به دشمن، همراهی با دوستان، تلاش برای رشد و پیشرفت است.

وی درباره حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا اذعان کرد: اسلام، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی در آمریکا نفوذ کرده و جایگاه ظالم و مظلوم در ذهن دانشجویان مشخص شده، آنچه امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در ایران پایه‌گذاری کرد، آرام آرام به آمریکا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادر شدن انقلاب بعد از ۴۵ سال به کشورهای دیگر اظهار کرد: تفکر انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

وی تاکید کرد: عرصه کار، کارگری و کارفرمایی را عرصه جهاد بدانید، مجاهدانه برای کار تلاش کنید و بدانید با این کار آخرت خود را آباد می‌کنید.

کد خبر 6093107

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد