Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی پیش از ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در فراهان اظهار داشت: موضوع اشتغال روستایی در استان مرکزی در دست پیگیری است و دستگاه های اجرایی استان نیز توجه ویژه به این مساله دارند، این مهم در شهرستان فراهان نیز با جدیت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی افزود: در شهرستان فراهان تاکنون یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان در رابطه با موضوع مذکور قرارداد منعقد شده و یک میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اشتغال روستایی طی ماه های اخیر در استان مرکزی به طور جدی پیگیری شده، همچنین دستگاه های اجرایی با بانک ها در تعامل هستند تا طرح های اشتغال روستایی که با مشکلاتی مواجه هستند، رفع مشکل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی شهرستانی بایستی موضوعات مربوط به اشتغال روستایی را در منطقه خود به طور جدی پیگیری کنند و بانک ها نیز با توجه به شرایطی که ۱.۵میلیارد دلار برای اشتغال روستایی دریافت کرده اند، باید همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان داشته باشند.

فرخی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان ها در صورت وجود هر گونه مغایرت عملکرد دستگاه ها و بانک ها با دستورالعمل مربوطه در زمینه اشتغال روستایی، بایستی حتما موضوع مربوطه را گزارش دهند تا پیگیری و حل و فصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: مساله اشتغال روستایی زمینه حل برخی از مشکلات دیگر را نیز در حوزه اقتصادی فراهم می کند به طور مثال با رونق این طرح ها که عمدتا در حوزه کشاورزی هستند، زمینه رونق صنعت تولید ماشین آلات کشاورزی و ... در استان فراهم می شود.

وی عنوان کرد: معتقدیم که روند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی چندان مطلوب و آنطور که باید باشد نیست و اگر مشکلی در این فرآیند وجود داشته باشد، باید سریعا اعلام گردد تا نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

کد خبر 4327932

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی جلسه شورای اداری گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج خرم آباد خبرگزاری مهر بیرجند کرمانشاه تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده ها به شمار می رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور در استان مرکزی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

وی موضوع عفاف و حجاب را جز موضوعات اولویت دار دولت و نظام دانست و افزود: پلیس به نحو احسن در حال اجرای وظایف خود است و این مهم جای تقدیر و قدردانی از این عزیزان را دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

مخلص الائمه با قدردانی از مردم برای همراهی و همکاری در اجرای طرح نور اظهار کرد: مردم در سراسر استان با قدردانی و پشتیبانی از پلیس در اجرای این طرح نشان دادند که همواره قدر شناس خادمان خود بوده و این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

کد خبر 748493

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان