Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@21:33:57 GMT

تشکیل جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۳۹۷۸

تشکیل جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام

مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی و با حضور اعضای این مجمع تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع، در ابتدای این جلسه آیت الله هاشمی شاهرودی با تجلیل از حضور حماسی و باشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس گفت: برنامه ها و مراسم مختلف معنوی در ایام ماه مبارک رمضان، بویژه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار گردید که بیانگر عمق اعتقاد و تعلق خاطر مردم عزیزمان به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب و راه پر افتخار امام راحل عظیم الشأن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خروج از برجام گفت: رئیس جمهور آمریکا چهره‌ای نا متعادل و ترسو است که سعی دارد با رویکرد تاجر مأبانه و فضاسازی‌های کاذب از قبیل ایران هراسی، مطامع مالی و اقتصادی خود را در منطقه دنبال کند در حالی که اینگونه رفتارهای غیر معقول در قبال معاهدات بین المللی ، اعتبار این کشور را بیش از پیش مخدوش کرده و موجب بی اعتمادی جهانیان به آمریکا شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: ملت ایران در بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر هستند و بی‌تردید با روحیه ی مقاومت و ایستادگی بر ارزشهای خود ، ترامپ را مانند اسلاف خود با شکست مواجه می‌سازند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وحدت و تبعیت از رهبری، و تلاش شبانه روزی را وظیفه مهم مسوولان کشور در شرایط کنونی دانست و افزود: راه مقابله با شیطنت‌های دشمنان ،انسجام و هم افزایی ، رصد دقیق شرایط، هوشیاری در قبال توطئه‌ها و اهتمام هرچه بیشتربر ارائه خدمت به مردم عزیز بویژه حل معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

در ادامه این جلسه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه گزارشی از فعالیت کمیسیون‌های مجمع و هیأت‌ عالی نظارت از برنامه‌ریزی برای تدوین و پیشنهاد هشت عنوان سیاست‌های کلی در دوره فعلی مجمع خبر داد و افزود: در بحث نظارت بر سیاست‌های کلی به عنوان وظیفه‌ای که از سوی رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت محول شده است، هیأت عالی نظارت در گام اول با لحاظ اولویت‌های موجود، نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را تصویب کرده و طی8 جلسه تاکنون ، این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

بر اساس این گزارش در جلسه امروز مجمع درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص رفع سه مورد ایرادات وارد بر قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح گردید و پس از بحث و بررسی ، ادامه رسیدگی به موارد مطرح شده جهت تصمیم گیری نهایی به جلسات آتی موکول شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشکیل جلسه مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت