Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلفان گفت: یک میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان دلفان اختصاص یافت. ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دلفان، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش دلفان که در سالن جلسات فرمانداری با محوریت برنامه‌ریزی برگزاری کنکور سراسری و اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد با اشاره به گستردگی حوزه کاری و فراوانی جمعیت تحت پوشش آموزش‌وپرورش شهرستان اظهار داشت: این شرایط مساعدت و همکاری دستگاه‌های اداری و مشارکت مردمی را می‌طلبد؛ در همین راستا در کمیتهبرنامه‌ریزی سال جاری شهرستان مبلغ یک میلیارد و 473 میلیون تومان جهت تعمیر و تجهیز مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان دلفان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای هفتم و هشتم تیرماه بر برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری کنکور سراسری تأکید کرد و افزود: در این راستا دستگاه‌های خدمت رسان باید مجهز بودن حوزه‌های برگزاری ازلحاظ پوشش کامل مسائل حفاظتی و امنیتی، وسایل سرمایشی، سیستم صوتی، روشنایی حوزه‌های برگزاری را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار دلفان به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان اشاره و عنوان کرد:باید برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای کیفی و کمی برنامه‌ها به بهترین نحو ممکنصورت گیرد.

طولابی بیان کرد: مسئولان مربوطه خواست می‌شود ضمن رعایت مسائل ایمنی و حفاظتیمحل برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت اردوهای تابستانی، اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه را دستور کار قرار دهند و بر فعال بودن کمیتهنظارت جهت نظارت و ارزیابی کمی و کیفی برنامه‌های اجرایی تأکید می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در لرستان سوله بحران نداریم و قرار است در کنار بیمارستان نیایش، ساختمان اورژانس، پد آشیانه برای بالگرد و سوله بحران ایجاد کنیم.

بهرام دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲، ۷۱ پروژه در قالب ۴۰ هزار و ۶۲۸ مترمربع با اعتبار ۳۱۸۰ میلیارد ریال تکمیل شده است. همچنین ۵۰ پروژه عمرانی در قالب ۱۶۷ هزار مترمربع شامل بیمارستان‌، در دست احداث است.

وی ادامه داد: با هدف رسیدگی به سلامت مردم، سه فروند بالگرد امدادی به‌صورت اجاره‌ای در استان مستقرند و برای اجاره هر ماه دو میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود و برای هر ماموریتی هزینه آن پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت لرستان به سمت سالمندی پیش می‌رود، یکی از ضرورت‌های این استان ایجاد بیمارستان توانبخشی است.

دلفان افزود: اکنون سه بیمارستان نیایش، رازی و گهر در شهرهای خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در دست ساخت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی