Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هرنان داریو گومز، سرمربی تیم ملی پاناما پیش از بازی با انگلستان در جام جهانی 2018 توضیح داد که حتی دانستن ترکیب انگلستان نمی‌تواند برای تیم او یک برتری باشد. در روزهای اخیر عکسی منتشر شد که برگه‌ای در دست استیو هالند مربی انگلستان است و در آن ترکیب سه شیرها برای بازی با پاناما نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله‌ای که صحت آن از سوی گرت ساوتگیت رد شد.

گومز در این خصوص اظهار داشت: دانستن ترکیب به ما برتری نمی‌دهد. هر مربی باید در درجه اول به طور کامل اطمینان حاصل کند که تیمش آماده است، حالا حریف هر طور که باشد. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، چون اگر یک نفر نتواند، کس دیگری جانشین می‌شود. سخت ترین بازی برای ما خواهد بود. ممکن است نتیجه بازی با بلژیک تکرار شود یا بدتر.

وی ادامه داد: اگر یک میلی ثانیه حواسمان پرت شود، عذاب می‌کشیم. انگلستان مانند بلژیک تیم پرستاره‌ای نیست اما به عنوان یک تیم سخت تلاش می‌کنند، به خصوص در زمینه پس گرفتن مالکیت. کار سختی خواهیم داشت. آنها زیبا و بابرنامه بازی می‌کنند. باید کمی خوش شانس باشیم، روز خوبی داشته باشیم. می‌دانیم که حتی با وجود شکست سه بر صفر مردم پاناما حامی ما هستند اما همانطور که حالا از حضور ما در جام جهانی لذت می‌برند ممکن است فردا از ما متنفر باشند. نود دقیقه فوتبال می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. اگر بتوانیم منظم بازی کنیم و در بهترین کیفیت خود، می‌توانیم کار انگلستان را سخت کنیم.

او دو تراژدی را در فوتبال به چشم خود دیده. گومز دستیار مربی کلمبیا در جام جهانی 1994 بود و روزهای مرگ آندرس اسکوبار را تجربه کرده است. همینطور در دور مقدماتی این جام جهانی، آمیلکار هنریکز بازیکن او در حالی که داشت با دوستانش دومینو بازی می‌کرد به قتل رسید.

606

گومز فوتبال پاناما جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گومز فوتبال پاناما جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز