Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان قرچک با اشاره به کاهش پرونده‌های ورودی به دادسرای قرچک گفت: بیشترین پرونده‌های ورودی به دادسرای قرچک مربوط به نزاع‌های فردی و دسته جمعی است. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، محمدجعفر مرتضائیان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه‌قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه هفته قوه قضائیه یادآور دلاورمردی‌های شهید بهشتی و یارانش است اظهار داشت: هدف نظام سلطه و شبکه خبری غرب امروز القا یأس و ناامیدی در بین مردم است، چیزی که همه باید مراقب باشند که خواسته و یا ناخواسته گرفتار دام و فریب مغرضانه رسانه‌های غربی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان قرچک با بیان اینکه دستگاه قضایی ما در عالی‌ترین درجه قرار دارد تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور ما با همه کشورها متفاوت است، چرا که رسالت این دستگاه رسیدگی عادلانه به شکایت‌ها است و اگر دستگاه قضایی بخواهد وارد فضای رسانه‌ای شود و هر روز خود را درگیر خبرهای رسانه‌ای کند وارد فضای مسمومی می‌شود که کارها به درستی پیش نمی‌رود.

مرتضائیان سپس با اشاره به آماری از پرونده‌های حوزه قضایی شهرستان قرچک گفت: ورودی پرونده‌های ما در شهرستان قرچک نسبت به سال گذشته بیش از 2 هزار پرونده کاهش را نشان می‌دهد، در سال گذشته ورودی پرونده‌های ما به دادسرا و دادگاه 28 هزار و 858 فقره بوده است، این در حالی است که در سال جاری این آمار به 26 هزار و 749 پرونده رسیده است.

وی همچنین با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های ورودی به دادسرا مربوط به نزاع‌های فردی و دسته جمعی است اظهار داشت: در یک سال اخیر در مجموع 3 هزار 837 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده، هر چند که حدود 35 هزار پرونده نیز مختومه اعلام شده که آمار قابل توجهی است.

رئیس دادگستری شهرستان قرچک بیان کرد: پس از ضرب و جرح عمدی موضوع انواع سرقت اعم از سرقت از منازل، خودرو و کیف‌زنی و پس از این جرائم، تصادفات جرحی با 2 هزار و 124 فقره در مرتبه بعدی قرار دارد، و پس از آن نیز جرائم علیه اموال مانند کلاهبرداری و اختلافات ملکی است که در این زمینه نیز تعداد یک هزار و 100 فقره پرونده وارد دادسرا شده است.

مرتضائیان در پایان با اشاره به پرونده‌های ورودی به دادسرا با موضوع طلاق نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز شاهد کاهش میزان طلاق در شهرستان قرچک بودیم به گونه‌ای که در یک سال گذشته 540 پرونده منتهی به طلاق شده‌اند که عمدتاً نیز طلاق‌های توافقی بوده‌اند.

انتهای پیام/ ز

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه

علی مرادی با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان کرمانشاه، گفت : از مجموع ظرفیت حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای استان، هم اکنون ۶۴.۹۱ درصد آن پُر است.

وی میزان ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره وضعیت سرریز سدهای استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر تنها سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز قرار دارد و ظرفیت مابقی سدهای استان تکمیل نیست، چون در کنار ورودی که این سدها دارد، خروجی و مصرف نیز دارند.

وی با بیان اینکه آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲) تاکنون حدود یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون مترمکعب بوده، خاطرنشان کرد: بیشترین آورد را نیز در سد داریان به میزان حدود ۱.۴ میلیارد مترمکعب داشتیم، اما چون این سد دارای نیروگاه است میزان خروجی آب آن نیز قابل توجه می‌باشد.

به گفته مرادی، پس از داریان بیشترین آورد سدهای استان در سال آبی جاری مربوط به سد گاوشان با حدود ۷۲ میلیون مترمکعب و کمترین نیز مربوط به سد گیلانغرب به میزان ۱.۶ میلیون مترمکعب بوده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه درباره آورد حاصل از بارش‌های اخیر نیز عنوان کرد: هنوز بخشی از رواناب حاصل از بارش‌ها وارد سدها نشده و آورد این بارش‌ها در آمار هفته آینده خود را نشان خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد