Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:01:46 GMT

مرگ انسان با خوردن هسته این میوه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۴۹۹

مرگ انسان با خوردن هسته این میوه

رکنا: با خوردن هسته زردآلو مرگ انسان قطعی است.

هسته زردآلو حاوی مقدار کمی سیانور به شکل سیانید هیدروژن است اما مصرف آن در مقادیر معمول خطری ندارد. اما در اروپا آژانس استانداردهای غذایی (FSA) هشدار رسمی مبنی بر اینکه مردم باید از خوردن این هسته‌ها خودداری وجود دارد، دلیل این است که هسته‌های زردآلو که حاوی سطح بالایی از سیانید هستند می‌توانند کُشنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زردآلو را با هسته آن مصرف می کنید باید به شما بگوییم حواستان باشد زیرا خوردن هسته زردآلو باعث مرگ انسان می شود.

زردآلو میوه ی دلچسب تابستانی است که طرفداران زیادی دارد و اغلب زردآلو را به همراه هسته آن مصرف می کنند که این میوه را دوست داشتنی تر می کند ولی به شما می گوییم حواستان باشد و هسته زردآلو را مصرف نکنید زیرا مرگ حتمی انسان با خوردن هسته زردآلو اتفاق می افتد.

هسته زردآلو حاوی مقدار کمی سیانور به شکل سیانید هیدروژن است اما مصرف آن در مقادیر معمول خطری ندارد. اما در اروپا آژانس استانداردهای غذایی (FSA) هشدار رسمی مبنی بر اینکه مردم باید از خوردن این هسته‌ها خودداری وجود دارد، دلیل این است که هسته‌های زردآلو که حاوی سطح بالایی از سیانید هستند می‌توانند کُشنده باشند.

در این بین خوردن هسته زرد آلوی تلخ بیشتر از هسته ی شیرین منع شده است چرا که میزان سیانید در این هسته ها بیشتر است و حتی ویتامین B۱۷ موجود در آنها نیز پس از خوردن تبدیل به سیانور شده و بسیار خطرناک است. شاید باید بدانید که هسته ی ۳۰ عدد زرد آلو در یک روز برای کشتن Killing یک انسان سالم کافی است! حتی کسانی که در یک وعده بین ۱۰ تا ۱۵ عدد هسته زرد آلو نیز بخورند نیز با عوارض جانبی نگران‌کننده مواجه می‌شوند.

علائم مسمومیت ناشی از سیانید، شامل این موارد می‌شود: تهوع، سردرد، تب، تشنگی، بی‌خوابی، اُفت فشار خون و حتی مرگ در موارد شدید. هسته این میوه حاوی آمیگدالین است که در بدن به تولید ماده‌ای تحت عنوان سیانید می‌انجامد که مانند سیانور عمل کرده و ممکن است در افراد اختلال تنفسی، فلج و حتی مرگ را منجر شود.در نتیجه خوردن هستهٔ بیشتر از ۲ زردآلو در روز کارِ درستی نیست. جالب نیست ؟ شاید باورنکردنی باشد ولی دیگر هسته زردآلو ها را نگهداری نکنید!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت کشتن Killing فشار خون مرگ خوردن هشدار مسمومیت هسته زردآلو عکس ایران مرد حوادث قتل شوم دختر تعرض جوان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه