Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان کرج از اعزام تیم های امدادی از آسارا، اراک و اصفهان برای جستجوی دختر مفقود شده  در رودخانه کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس شقفی امروز درباره آخرین وضعیت تجسس غواصان برای یافتن دختر بچه 9 ساله مفقود شده در رودخانه کرج که هفته گذشته به همراه پدر خود در آب این رودخانه غرق شده بود؛ گفت: تیم های امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به همراه تعدادی از افراد بومی منطقه به صورت روزانه در حال کاوش هستند که جای تشکر ویژه از این عزیزان و همچنین همراهی این نیروهای هلال احمر شهرستان کرج وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جست وجوها کماکان برای یافتن این دختربچه ادامه دارد ، افزود: از 8 صبح امروز تیم عملیاتی از غواصان بومی بخش آسارا، اراک و اصفهان، به محل حادثه اعزام شده اند؛  البته جسد پدر دختر مفقود شده در همان ساعات اولیه پیدا شد.

وی افزود: تا اکنون طی دو مرحله، حدود 20 کیلومترعملیات تجسس در محدوده بیلقان و در داخل رودخانه انجام شده است اما متاسفانه به جهت بالای آب رودخانه جست وجوها با دشواری ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج ادامه داد: نهایتاً امروز با هماهنگی های انجام شده تیم های غواصی از جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری های آسارا و کمالشهر به اتفاق تیم های اعزامی از آتش نشانی و غواصی اراک به همراه مدیریت بحران و حراست فرمانداری کرج  به محل حادثه اعزام شده اند. 

شفقی با اشاره به هماهنگی های انجام شده توسط فرمانداری این شهرستان با مدیریت سد کرج درخصوص کاهش خروجی حجم آب از سد کرج گفت: تا امروز میزان خروجی آب از 19 متر به 10 متر کاهش پیدا کرده است تا شرایط برای جستجوی بهتر این دختربچه غرق شده بیشتر فراهم شود و جستجوها نیز کماکان ادامه دارد. 

این دختربچه روز یکشنبه 27 خردادماه به همراه پدر خود در رودخانه کرج غرق شده اند که جسد پدر این دختربچه در همان ساعات نخست پیدا شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان پدر جمعیت هلال احمر مدیریت بحران هلال احمر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله

فرماندار شهرستان کلاله گفت: بارش شدید باران و به دنبال آن طغیان رودخانه ها و جریان یافتن سیلاب در ۶ روستای این شهرستان ۸۸۳ میلیارد ریال خسارت وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فرهاد شیبک ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سیلاب اخیر در این شهرستان اظهارداشت: بارش شدید باران و به دنبال آن طغیان رودخانه ها و جریان یافتن سیلاب تنها به 6 روستای اوقچی بزرگ و کوچک، گچی سو بالا و پایین، قره قاچ و قره ترناو 540 میلیارد ریال خسارت زد.

وی افزود: بیش‌ترین این خسارات مربوط به معابر و آبروهاست و برای جلوگیری از تکرار دوباره این موضوع نیازمند ایجاد بندهای خاکی و دیواره‌سازی در حاشیه رودخانه‌ها هستیم اما با توجه به پراکندگی طولی روستاهای کلاله، این اقدامات اعتبارات زیادی لازم دارد.

وی با تاکید بر نقش موثر خاکبرداری و لایروبی در افزایش آبگیری رودخانه‌ها و مدیریت سیلاب‌ها افزود: پیگیری لازم برای انجام لایروبی دهانه پل‌ها و آبروها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان کلاله گفت: بارندگی 2 روز اخیر سبب ریزش کوه به همراه رانش و آبشستگی چهار نقطه از راه های ارتباطی شهرستان شد که خسارات آن 80 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

شیبک ادامه داد: تخریب سرریز بتنی و حوضچه بتنی در 2 نقطه به میزان 12 میلیارد ریال، خوابیدگی و ورس هزار و 300 هکتار از مزارع گندم با 30 درصد خسارت، آسیب به 75 کیلومتر راه های بین مزارع به میزان 250 میلیارد ریال و تخریب دیوار حیاط و سقف یک مدرسه روستایی بر اثر سیلاب به میزان یک میلیارد ریال از دیگر موارد خسارتی ناشی از سیلاب در کلاله محسوب می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد