Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ناجا  گفت: این روز‌ها بحث بر سر تخلیه {مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح بوده} بالا گرفته است؛ تعدادانگشت شماری ازشخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این باره اظهار نظر کردند، اما همچون همیشه برخی کوتاه‌تر از دیوار پلیس، دیواری پیدا نکرده اند و باز هم هجمه هایشان نوازشگر تن این نیروی خدمتگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار سعید منتظر المهدی در واکنش به اظهار نظرهای  غیر کارشناسانه درباره عملکرد پلیس گفت: این روز‌ها بحث بر سر تخلیه {مکانی در لواسان که در اختیار رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح بوده} بالا گرفته است؛ تعدادانگشت شماری ازشخصیت‌های حقیقی و حقوقی در این باره اظهار نظر کردند، اما همچون همیشه برخی کوتاه‌تر از دیوار پلیس، دیواری پیدا نکرده اند و باز هم هجمه هایشان نوازشگر تن این نیروی خدمتگزار شده است.مدعیان، مدعی هستند پلیس اهمال کاری نموده و اقدام به تخلیه ملک مورد نظر نکرده است؛ ادعایی که حتی ذره‌ای و اندکی واقعیت ندارد.

منتظر المهدی ادامه داد : پلیس در چارچوب قانون عمل می‌کند؛ چه در غیر این صورت خود در مظان اتهام قرار می‌گیرد؛ پلیس نمی‌تواند خارج از قوانین و مقررات تعیین شده دست به اقدامی بزند.

وی با بیان این مطلب که برای پلیس قانون، قانون است، رییس و مرئوس نمی‌شناسد؛ بیان کرد: پلیس با کسی مماشات ندارد، وکیل و وزیر، مالک و مملوک و ... برایش به یک اندازه قابل احترامند؛ پس اگر حکمی مبنی بر تخلیه مکانی به نیروی انتظامی ارجاع می‌شد، بی درنگ برحسب قانون اقدام می‌کرد؛ پس برچسب زدن به سازمانی که عمل به وظیفه و احترام به قانون در اولویت برنامه‌هایش است دور از انصاف بوده و این وصله‌ها به پلیس نمی‌چسبد.

منتظر المهدی تصریح کرد: بگذریم که هوچی گری، مدعی شدن بی پایه و اساس و ... از هر کسی بر می‌آید هر گاه کسی بتواند بر پایه ادله و مدارک سخن بگوید هنر کرده است و حرفش بر دل و بر کرسی خواهد نشست، نه افرادی که غیر از جنجال گری و فرافکنی رسانه‌ای راهی در پیش ندارند و کاری نمی‌دانند.

سخنگوی ناجا در پایان تاکید کرد: آن قدر نیروی انتظامی بر خدمتگزاری خود برای این مردم که، ولی نعمتان اصلی انقلاب و نظام هستند مطمئن است که نمی‌پذیرد کسی به قدمی، قلمی و یا لحنی این خدمتگذاری صادقانه را آلوده کرده و در جامعه شبهه افکنی کند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سخنگوی ناجا خبرگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تهمینه دانیالی روز سه‌شنبه در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران گروه کار و واحد های نمونه آذربایجان غربی افزود: کار و تولید دارای ۲ بازوی کارگر و کارفرماست و ثروت و مالکیت نیز جایگاه خود را دارد که برای ارتقای بهره وری کارگران، اجرای برنامه های آموزش مهارتی بسیار موثر به نظر می رسد.

وی در زمینه توسعه مشارکت مردم در این بخش اظهار کرد: این موضوع با تعاونی‌ها محقق می‌شود ولی نه با تعاونی‌ هایی که دچار برخی مشکلات و آفت ها هستند.

وی با اشاره به حفظ حرمت‌ها در بخش کار و کارگری بیان کرد: پایه و بستر این موضوع خوب بودن حال اجتماعی و فرهنگی و پاسداشت خود کار است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دایر کردن میزخدمت در استان و مجموعه های کارگری اظهار کرد: می شود با کار و تلاش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!