Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان کرج از اعزام تیم‌های امدادی از آسارا، اراک و اصفهان برای جستجوی دختر مفقود شده در رودخانه کرج خبر داد.
به گزارش صدای البرز از ایسما سیروس شفقی در خصوص آخرین وضعیت تجسس غواصان برای یافتن دختر بچه 9 ساله مفقود شده در رودخانه کرج که هفته گذشته به همراه پدر خود در آب این رودخانه غرق شده بود؛ گفت: تیم‌های امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به همراه تعدادی از افراد بومی منطقه به صورت روزانه در حال کاوش هستند که جای تشکر ویژه از این عزیزان و همچنین همراهی این نیروهای هلال احمر شهرستان کرج وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جستجوها کماکان برای یافتن این دختربچه ادامه دارد؛ افزود: از 8 صبح امروز تیم عملیاتی از غواصان بومی بخش آسارا، اراک و اصفهان، به محل حادثه اعزام شده‌اند؛ البته لازم به ذکر است که جسد پدر دختر مفقود شده در همان ساعات اولیه پیدا شد.
وی با بیان اینکه جستجوها کماکان برای یافتن این دختربچه ادامه دارد افزود: تا اکنون طی دو مرحله، حدود 20 کیلومترعملیات تجسس در محدوده بیلقان و در داخل رودخانه انجام شده است اما متاسفانه به جهت حجم بالای آب رودخانه، جستجوها با دشواری ادامه دارد.
فرماندار ویژه شهرستان کرج ادامه داد:  نهایتاً امروز با هماهنگی‌های انجام شده تیم‌های غواصی از جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری‌های آسارا و کمالشهر به اتفاق تیم‌های اعزامی از آتش‌نشانی و غواصی اراک به همراه مدیریت بحران و حراست فرمانداری کرج   به محل حادثه اعزام شده‌اند.
شفقی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده توسط فرمانداری این شهرستان با مدیریت سد کرج برای کاهش خروجی حجم آب از سد کرج گفت: تا امروز میزان خروجی آب از 19 مترمکعب در ثانیه به 10 مترمکعب در ثانیه کاهش پیدا کرده است تا شرایط برای جستجوی بهتر این دختربچه غرق شده فراهم شود و جستجوها نیز کماکان ادامه دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سد کرج کرج فرماندار کرج سیروس شفقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد.

کد خبر 847391 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم هلال احمر استان کرمانشاه خودرو حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی‌از غرق شدگان رودخانه نازلو ارومیه پیدا شد