Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@02:43:30 GMT

فوت کوزه‌گری استاد شب کارلوس روز آزمون

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۵۴۷۱۷

مسابقه با پرتغال شاید به زعم برخی‌ها برای ما و حریف حکم بازی مرگ و زندگی داشته باشد، اما واقع‌بین که باشیم در خواهیم یافت این دیدار سرنوشت‌ساز نه یک پایان که آغازی خواهد بود برای شکوفایی فوتبال ایران.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرورزشی/سیدمهدی فاطمی: برای جدی‌تر گرفته شدن این رشته پرطرفدار که توانسته جای خالی خیلی از نیاز‌های سرکوب شده و شادی‌های تعطیل در جامعه ما را پر کند!
مردم ما این چند روزِ بعد از بازی با مراکش و اسپانیا را هرگز از یاد نخواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی بعد از شکست قهرمان پرمدعا و آماده آفریقا و یقه گیری از قهرمان پرطمطراق جهان و اروپا که به سختی توانست شکست‌مان دهد چیزی نبود که معادلی داخلی برای کشوری که در مشکلات اقتصادی و معیشتی گرفتار آمده، داشته باشد. فوتبال، اما توانست و اگر به خودمان باور داشته باشیم هنوز هم می‌تواند این راه با شکوه را ادامه بدهد. هر چند ابزار و امکانات ما فاصله‌ای بعید با حریفان دارد، اما این میزان انرژی مثبت و انگیزه‌ای که از جانب همه ملت رهسپار دیار تزار‌ها می‌شود کوه را هم خواهد شکافت. 
کارلوس کی‌روش بعد از هفت سال مربیگری در ایران به مهم‌ترین روز زندگی ورزشی اش رسیده است، روز مقابله با پرتغال! او باید هموطنانش را قربانی بلندپروازی یوز‌های جوان ایرانی کند و در این راه تجربه سال‌ها مربیگری اش را به کار خواهد بست. شاید اگر هر حریف دیگری به جز پرتغال در این مرحله مقابل ما صف‌آرایی می‌کرد این امید به پیروزی و صعود کمرنگ و کمرنگ‌تر بود، اما وجود سرمربی پرتغالی که نقش معمار فوتبال نوین پرتغال را داشته و ستارگان زیادی در تیم حریف را خود پرورش داده و شکوفا کرده است این شانس را به ما می‌دهد تا با بهره گیری از فوت کوزه‌گری استاد طومار شاگردان سابق سرمربی را پیچیده و صعودی تاریخی به دور دوم را تجربه کنیم. 
بازیکنان ایرانی در مسابقه با مراکش و اسپانیا نشان دادند برای رسیدن به هدف از هیچ تلاشی فرو‌گذار نخواهند بود. در این میان نقش سردار آزمون که به رغم دوندگی و تلاش بسیار در دو بازی نخست مورد کم‌لطفی و انتقاد برخی فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفت پررنگ‌تر از سایر همبازیانش خواهد بود. او در تیم ما می‌تواند نقشی را ایفا کند که رونالدو در پرتغال. آزمون اگر در روز خوبش باشد مسیر رسیدن به دروازه قهرمان اروپا کوتاه‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنیم. او یقیناً این فرصت را به سادگی از دست نخواهد داد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • برگزاری آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» در آستارا
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال