Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهرعلی باران چشمه، رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص هدف از سفر به استان سمنان گفت : همایش کوهپیمایی در استان سمنان قرار است اجرا شود که در آن یگان های استان سمنان از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و همه ی یگان های استان با لباس های نظامی و عملیاتی شرکت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزیابی توانمندی های نیروهای نظامی استان تصریح کرد : این برنامه در جهت ارزیابی توانمندی جسمانی نیروهای نظامی استان سمنان است .
سردار باران چشمه با اشاره به ابلاغ آموزش رشته های رزمی و کوهپیمایی و ... به نیروهای نظامی بیان داشت : ما به دنبال ارتقاء توانمندی نیروهای نظامی هستیم و برای ارزیابی این توانمندی به استان سمنان سفر کرده ایم .

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص برنامه های ورزشی نیروهای مسلح در سال 97 نیز گفت : برنامه های ما در دو بخش است که بخش اول آمادگی جسمانی و برنامه های درون نیروهای مسلح بوده و دیگری مسابقات قهرمانی داخل یگان های مسلح مثل ورزش صبحگاهی و توسعه ورزش های نظامی مثل لیگ تیراندازی و جودو و تکواندو و به ویژه دفاع شخصی است .

سردار باران چشمه در خصوص بخش دوم برنامه های ورزشی در سال 97 اظهار داشت : بخش دوم برنامه های ما برنامه های برون مرزی بوده و ما قبل از ماه رمضان تیم کشتی فرنگی و آزاد ما و در مجموع در مسابقات نظامیان جهان در روسیه در نایب قهرمان شد .
وی با اشاره به اعزام تیم های چتر بازی و تیر اندازی و 10 رشته ورزشی به مسابقات برون مرزی تا اواخر آبان ماه بیان داشت : ما در والیبال و تکواندو در رنکینگ سیزم در راس جدول هستیم و در کشتی در بین سه کشور برتر بوده و در دوچرخه سواری و جودو و دو و میدانی نیز مدال آور هستیم .

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروی مسلح کشور با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک نظامیان جهان در سال آینده گفت : سال آینده المپیک نظامیان جهان در کشور چین برگزار می شود  و چون برگزاری برخی رشته ها بر عهده ی ما است ، تلاش ما این است تا تیم های خوبی به این مسابقات اعزام شوند .

انتهای پیام / ذ

حضور سردار باران چشمه در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه وزارت دفاع وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان