Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@23:32:46 GMT

بروجردی: جایگاه امریکا ضد حقوق بشری است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۰۶۷

صراط:

علاالدین بروجردی عصر امروز در حاشیه دیدار با فالح فیاض در جمع خبرنگاران گفت: ترامپ یک جنگ جهانی اقتصادی را به عرصه جهانی تحمیل کرده و طبیعتا ما هم براساس منافع ملی مان تصمیم می‌گیریم.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: انچه در حال وقوع است نزدیک شدن روابط ما به لحاظ اقتصادی و طبیعتا سیاسی با روسیه وچین است، همانند زمانی که در دوره قبلی تحریم‌ها بود، عملا بازنده اصلی این بازی شرکت‌های اروپایی خواهند بود اگر نتوانند در مقابل فشار‌های امریکا مقاومت کنند برنده اصلی هم شرکت‌های چینی و روسی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین درباره مذاکرات ایران با طرف‌های اروپایی عنوان کرد: ما علاقمندیم پاسخ را در عمل دریافت کنیم. در مذاکرات طولانی و متعددی که وزیر خارجه کشورمان با وزرای خارجه طرف‌های مقابل انجام شده، صحبت‌های ان‌ها در مذاکرات مثبت است، اما دیگر حرف راقبول نداریم و نه حتی ورقه امضا شده را قبول داریم فقط عمل برای ما مهم است.

بروجردی درباره سیاست‌های بن سلمان در منطقه تاکید کرد: فکر می‌کنم محمد بن سلمان کارنامه بدی را نه فقط در باره ایران بلکه درباره کشور اسلامی و عربی همسایه اش یعنی یمن برجای گذاشت و بیشتر در توهمات سیر می‌کند و نه در واقعیات.
وی ادامه داد: او فکر می‌کرد سه ماهه می‌تواند مشکل راحل کند، اما بعد از سه سال کشتار وحشیانه هزارانسان ییگناه عریستان شکست خورده این جنگ است و اگر سیاست‌های خود را نه فقط در قبال ایران بلکه منطقه توکیم نکند ضرر‌های بیشتری متوجه عربستان می‌شود.

بروجردی درباره نامه فعالان سیاسی درباره مذاکره با امریکا گفت: به نظرم این خودباختگی کامل مقابل امریکاست و کاملا مغایر باسیاست‌های ایران است.
وی درباره خروج امریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: جایگاه امریکا ضد حقوق بشری است و کارنامه امریکا در گذشته‌های دور نزدیک، سیاست‌های فعلی، زندان گونتامامو و ابو غریب و این ظلمی که در حق کودکان مظلوم و جدایی ان‌ها از مادرانشان انجام داده همه این‌ها از ترامپ شخصیتی ساخته که در دادناه‌های بین المللی قابل محاکمه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بروجردی مجلس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری