Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبولا گزارش داد، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال با وجود تساوی برابر ایران توانست با پنج امتیاز و به عنوان تیم دوم به دور بعد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کند.

در این دیدار داور دو ضربه پنالتی‌ گرفت که هر دو از طریق VAR بود و همین باعث شد تا بازی زیاد از جریان بیفتد.

ژائو ماریو، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال به انتقاد از تکنولوژی جدید پرداخت و گفت‌: متاسفانه صحنه‌های بازبینی باعث می‌شود تا بازی زیاد از جریان بیفتد و این اصلا خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط بازی کردن سخت شده است.

او درباره عملکرد تیمش برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: نهایت تلاش خود را در این دیدار گذاشتیم و این بسیار مهم است. خوشبختانه توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم و در حال‌ حاضر باید برابر حریفی قدرتمند به میدان برویم. برای صعود به مراحل بالاتر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. مهم در شرایط کنونی صعود کردن به دور بعد است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال باید در مرحله بعد به مصاف تیم اروگوئه برود و تقابل کریستیانو رونالدو با لوییس سوارس در این مرحله جالب و زیبا خواهد بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!