Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نورالله اسعدی گفت: در پی اعلام اضطرار موتور لنج باری که در مسیر  دبی به  بوشهر در حال تردد بود با مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر مبنی بر آبگرفتگی شدید شناور و احتمال غرق شدن، بلا فاصله و در کوتاه ترین زمان شناور  عملیاتی ناجی ۸ به موقعیت اعلام شده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی افزود: با رسیدن ناجی ۸ به موقعیت اعلام شده و رویت شناور نیمه مغروق  به سرعت عملیات انتقال سرنشینان صورت گرفت و هرپنج خدمه لنج باری به  شناور ناجی ۸ منتقل شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم وسیع آبگرفتگی شناور و فرو رفتگی آن در آب،  انجام عملیات نجات موتور لنج حادثه دیده امکان پذیر نبود لذا شناور حادثه دیده در همان مکان غرق شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: شناور ناجی ۸ پس از انجام عملیات، به موقعیت خود در اسکله بندر دیر بازگشت و نجات یافتگان را تحویل مسئولین مستقر بر روی اسکله کرد.

کد خبر 4331450

منبع: مهر

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی بوشهر بوشهر گرگان بوشهر خبرگزاری مهر شهرکرد کرمانشاه مشهد شیراز خرم آباد یاسوج بیرجند مواد مخدر تبریز هفته قوه قضاییه عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد