Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، امروز(سه‌شنبه 5 تیر) در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم هفتم تیر، که با حضور خانواده‌های شهدای ترور و در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اجلاسیه سال گذشته منافقین در فرانسه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: کسی که سخنران این مراسم بود؛ یعنی «جان بولتون»، وعده داد که در سال 2018 این مراسم را در ایران بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی تحلیل نابخردانه و عدم شناخت آنها از ملت ایران و نیز عمق شناخت آنها از گروهک منافقین که هیچ پایگاه و نفوذی در بین مردم ما ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند از سوء مدیریت‌ها و مشکلات اقتصادی، ناهنجاری سیاسی ایجاد کنند و رژیم سیاسی ایران را تغییر دهند تصریح کرد: این نشان‌دهنده ضعف تحلیل آن‌هاست.

قاضی‌زاده هاشمی، لزوم یادآوری جنایات منافقین را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید گفته شود که منافقین در این کشور چه کردند. نسل کنونی ممکن است اطلاع چندانی از حوادث اوایل انقلاب نداشته باشد. مدام باید آن حوادث بازخوانی شود و از این بازخوانی هم نباید خسته شد.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس اظهار داشت: منافقین در صدد تطهیر خود هستند تا خود را با شرایط روز دنیا تطبیق دهند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: دنیا، دار مکافات است و تروریست‌هایی که غربی‌ها ایجاد کرده‌اند، اکنون به جان خودشان افتاده‌اند.

وی، وضعیت فعلی منافقین را مورد اشاره قرار داد و گفت: گروهک منافقین، به عنوان یک ویروس و غده، روی دست‌ آمریکایی‌ها مانده‌اند و برای آن، هزینه می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از خروج منافقین از عراق، آن‌ها را به کشور آلبانی، که یک کشور فقیر و سطح پایین است فرستادند.

وی با بیان اینکه آلبانی حتی یک اتوبان ساده هم ندارد، افزود: با این حال، این کشور کوچک و ضعیف، بابت سرپناه دادن به منافقین، باجگیر آمریکایی‌‌ها شده و ماهیانه از آن‌ها پول می‌گیرد.

نماینده مجلس افزود: این، به خاطر آن است که منافقین تبدیل به ویروس شده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: منافقین، گوش‌به‌فرمان آمریکا هستند تا در جایی که لازم است، برای آمریکایی‌ها عملیاتی انجام دهند و دانشمندان ما را ترور کنند یا در فضای مجازی، قومیت‌ها را تحریک کنند و علیه کشور، جوسازی کنند.

وی، خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها نگاه ابزاری به حقوق بشر دارند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به منافقین دل بسته‌اند، تصریح کرد: البته شناخت آن‌ها از مردم ایران کافی نیست و قطعاً شکست خواهند خورد و مردم با حساسیتی که به اقدامات تروریستی دارند، با گروه‌های تروریستی سر ناسازگاری دارند.

وی ادامه داد: عملیات آمریکایی‌ها در ایران شکست می‌خورد. آن‌ها اگر فکر می‌کنند با تحریم و جریان‌سازی در بازار، با حمایت از چهار گروهک تروریستی، می‌توانند کاری از پیش می‌برند، اشتباه می‌کنند.

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس، در ادامه اظهار داشت: خانواده قربانیان ترور، می‌توانند در مجامع بین‌المللی، نه‌تنها علیه گروهک‌ها، بلکه اشخاص، اعلام جرم کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه جای پیگیری این موضوع، دیوان کیفری بین‌المللی در «لاهه» است، تصریح کرد: وکلای خوبی را به کار گمارده‌ایم که پرونده‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: جنایات منافقین فراموش‌شدنی نیست و باید مستندسازی شود و پیگیری حقوقی شود، که مشمول مرور زمان نیز نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نیاز به هم‌افزایی و هماهنگی بیشتری بین نهادهای مختلف حقوق بشری در داخل کشور هستیم، تصریح کرد: در مجلس قطعاً پیگیر این موضوع خواهیم شد.

وی حادثه تروریستی مجلس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شاید این نقد به سازمان اداری مجلس وارد است که می‌بایست ورود جدی تری به این پرونده می‌داشت تا عاملین آن حادثه به سزای اعمال برسند.

نماینده مجلس ادامه داد: البته این به این معنا نبوده که مجلس پیگیری قضایی نداشته است. پیگیری‌هایی انجام شده و امیدواریم زودتر احکام عوامل حادثه تروریستی مجلس، اجرایی شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: چند تن از عوامل تروریستی مجلس، در عراق به سزای اعمالشان رسیدند و به هلاکت رسیدند.

در این مراسم، از سه جلد کتاب که با موضوع منافقین و شهدای ترور، توسط بنیاد هابیلیان، تدوین شده است، رونمایی شد.

همچنین، طومار پیگیری مجازات عاملین شهادت شهدای ترور در مجامع بین‌المللی، توسط حاضرین، امضاء شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان در باز نخست سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، توضیح داد: ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند را نمی‌شود بیدار کرد، کسانی هم که منطقی موضوع را نگاه می‌کنند شرایط بازی را درک خواهند کرد.

او ادامه داد: شرایط سختی بود اما بازیکنان ما تعهدات کاری خود را به صورت کامل در زمین و بیرون زمین انجام دادند، یقینا اگر کاستی هم وجود داشت از طرف من بود. زیاد دوست ندارم وارد این موارد حاشیه‌ای شوم و شرایط را شرح بدهم، اما مطمئنا کسی که نمی‌خواهد متوجه شرایط شود را نمی‌توان قانع کرد و بنده هم هیچوقت دنبال این موضوعات نبوده‌ام.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به زیاد بودن مشکلات تیم، اظهار کرد: باید آن کاستی‌ها و کمبودهایی که تیم داشته را خیلی زود برطرف بکنیم و تا الآن هم خیلی دیر شده است، امیدوارم بتوانیم یک شرایط با ثبات را برای تیم فراهم کنیم تا در بقیه فینال سوپر لیگ غرب آسیا، پلی‌آف لیگ داخلی و سپس در جمع هشت تیم آخر غرب آسیا، با شرایط خوبی پا به میدان مسابقات بگذاریم. 

ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان در مصاحبه بعد از بازی خود گفت: «ما در این بازی ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۷ بار از این اقدام‌ها تبدیل به امتیاز شد، وقتی این اندازه توپ از دست می‌دهیم، راهی برای بردن وجود ندارد.»

هاشمی درباره شرایط بازی و اظهار نظر کاپیتان تیم خود نیز گفت: من کاری با صحبت‌های ارسلان ندارم، اما ما ۸۱ اقدام به شوت زنی مقابل ۵۹ اقدام حریف داشتیم، حتی چندتا از اقدام‌های سه امتیازی ما در جریان بازی اوپن شات (بدون دفاع) بود که گل نشد. توپ‌های ساده‌تری هم بود که حتی بازیکنان باتجربه ما مثل خود ارسلان کاظمی نتوانستند آن‌ها را تبدیل به امتیاز کنند که عجیب بود. ضمن اینکه من قبول دارم تعدادی از شوت‌های ما هم در شرایط سخت شلیک شد.

او تاکید کرد: با این حال وقتی شما در یک بازی تعداد اقدام به شوت‌های بیشتری دارید یعنی شرایط کسب امتیاز را داشته‌اید اما این اتفاق رخ نداده که باید بررسی شود. یک قسمتی از این آمار هم به ساختار دو تیم و یک قسمت هم به نگاه‌ها برمی‌گردد. در کل من از طرف خودم و کادرفنی خجالت می‌کشم که اینگونه نتیجه را واگذار کردیم و از همه هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. همه تلاش خود را می‌کنیم که با بهتر شدن شرایط،‌ عملکرد بهتری را در بازی‌های آینده به ثبت برسانیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه با اشاره به اینکه بهتر شدن شرایط نماینده ایران به یک کار و همدلی همگانی بستگی دارد، توضیح داد: نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات بشوم، اما مطمئن باشید که برای بهتر شدن شرایط تیم شهرداری گرگان همه عوامل از جمله خودم، کادر فنی، بازیکنان، عوامل باشگاه و فدراسیون باید دست در دست هم بدهند. اگر کسی خیلی علاقه دارد که بگوید به ما چه ربطی دارد، من با مستندات به او عرض می‌کنم که این شرایط تیم چه ربطی به او دارد.

او گفت: این کاستی‌ها از طرف همه بوده است. اگر کسی دنبال دلیل باشد من می‌توانم برای همه این حوزه‌ها دلیل بیاورم. همه این عوامل باید کمک کنند تا تیم جمع و جور شود. عادت ندارم بهانه بیاورم. لطف کنند همه کمک کنیم تا آخر سر یک نفر را سیبل انتقادات نکنیم چون درست نیست.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه مسابقات، بازیکن خارجی یا حامد حدادی را در ترکیب تیم خود خواهد داشت، توضیح داد: بنده راه‌حل را گفتم و این راه‌حل به همه ما برمی‌گردد که چگونه خودمان را به بازی چهارشنبه برسانیم. همه این‌ها در همان جواب قبلی من است. برای موفقیت این تیم اگر همه عوامل کمک نکنند، هیچگونه موفقیتی حاصل نخواهد شد. بیشتر از این نیز دوست ندارم وارد جزئیات شوم چون در اخلاق من نیست که خیلی بهانه جویی کنم. 

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران