Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد کرمانی که در تلگرام با یک زن متأهل دوست شده بود برای رسیدن به زن مورد علاقه‌اش کیلومترها سفر کرد تا نقشه قتل شوهر او را اجرا کند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، در این جنایت Crime که در روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله-استان گلستان- رخ داد، اهالی روستا با شنیدن سر و صداهای مشکوک از یکی از خانه‌ها بلافاصله پلیس Police را خبر کرده و بدین ترتیب راز جنایت هولناکی فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مأموران پس از ورود به خانه روستایی با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل Murder رسیده بود. در صحنه جنایت همسر مقتول و مردی غریبه نیز حضور داشتند که قبل از فرار Escape دستگیر شدند.
مقتول یکی از اهالی روستا بود که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد. بلافاصله متهمان به اداره پلیس منتقل شدند و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مرد غریبه از مدتی قبل با همسر مقتول در تلگرام Telegram آشنا شده و با توجه به علاقه‌ای که این دو به یکدیگر پیدا کرده بودند در سفری برنامه‌ریزی شده از کرمان به این روستای شمالی کشور آمده تا با همدستی این زن خیانتکار و در یک نقشه غافلگیرانه، مرد روستایی را با ضربات چاقو به قتل برسانند.
این زن و مرد قصد داشتند جسد را داخل یک پتو پیچیده و مخفیانه از روستا خارج کنند که با سر رسیدن همسایگان و تماس با پلیس مجبور به تسلیم شدند.علی خانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت: مقتول دو فرزند داشت و از اهالی روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود.
تاکنون سه نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند و متهم به قتل اهل کرمان بوده است. علت قتل مسائل اخلاقی اعلام شده و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

ماجرای عروس نرقصیده و لباس مارک‌دار رئیس جمهور! + جزییات

فوری / زلزله شدید در کرمانشاه / همه وحشت زده اند

معمای 2 جسد در غار بی بی شهربانو / قتل فجیع رییس شرکت!

یک آبادانی برای وحشت آفرینی برق یک منطقه را قطع کرد

محتوای تازه ترین نامه احمدی نژاد به ترامپ + جزییات

2 ماه آزار زن شوهردار در اسارتگاه شرور محله

کور شدن خانم مدل توسط یک مرد در حمام +عکس

زن اسیدپاش دیوانه نیست /صفورا شوهرش را ذوب کرد! + عکس

این پسر را می شناسید؟! / او قاتل فرای پارک است!+عکس

بخش‌هایی از بازار تهران امروز هم بسته ماند/تجمع در خیابان پانزده خرداد

دعوای خونین بین شادی کنندگان دیشب گیشای تهران + فیلم

عروسمان وقتی به اتاق رفت برادرم را در وضعیت ناجوری دید!

2 ماه تجاوز به زن شوهردار در اسارتگاه شرور ترسناک

پسر 14 ساله را برهنه در خرابه پیدا کردند! / 2 مرد شیطان صفت دستگیر شدند+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جنایی جنایت Crime پلیس Police قتل Murder فرار Escape تلگرام Telegram اخبار حوادث ایران قتل تلگرام مرد علاقه عکس زن حوادث مرد پسر دختر قتل جوان لباس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی