Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل زندان های کردستان،  به مناسبت هفته قوه قضائیه، جوهری دادستان مرکز استان کردستان در معیت کلی وند قاضی ناظر بر زندان و همچنین معاون وی از زندان مرکزی سنندج بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از قضات شعبات مختلف دادسرای سنندج نیز حضور داشتند، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان به مشکلات قضایی آنان نیز به صورت ویژه رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوهری دادستان مرکز استان کردستان در پایان بررسی مشکلات قضایی مددجویان و در سالن اجتماعات این مرکز اصلاحی و تربیتی خطاب به مددجویان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: دستگاه قضا در کنار اینکه مجری عدالت است، یاور و مددکار زندانیان و خانواده های آنان نیز هست.

جوهری رافت اسلامی را جزء لاینفک قوه قضائیه برشمرد و گفت: حوزه دادستانی  تلاش و توان خود را به کار خواهند بست تا تمامی درخواست های زندانیان اعم از مرخصی، عفو، آزادی مشروط وغیره در صورت واجد شرایط بودن با پاسخ مثبت روبرو شود.

گفتنی است، دادستان عمومی و انقلاب سنندج به مناسبت هفته قوه قضائیه به تمامی مددجویان زندان مرکزی این شهر در صورت داشتن شرایط لازم، ۱۰ روز مرخصی اعطا کرد.

کد خبر 4331927

منبع: مهر

کلیدواژه: مرخصی زندانیان هفته قوه قضاییه بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد یاسوج مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه تبریز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس