Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير فدراسيون کشتي گفت: مسابقات عمومي بزرگسالان امسال براي شناسايي بهتر نفرات شاخص به صورت آزاد (بدون محدوديت سهميه اي) و در رده سني 18 تا 25 سال برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي رضا لايق دبير فدراسيون کشتي، با بيان اين مطلب افزود: مسابقات عمومي (اوپن) کشتي کشور، در رده سني بزرگسالان امسال با شرايط متفاوتي نسبت به سال هاي گذشته برگزار مي شود و در نظر داريم از حداکثر ظرفيت کمي و کيفي کشتي کشور، در رقابت هاي عمومي بهره مند شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: به همين منظور امسال رقابت هاي عمومي کشتي آزاد و فرنگي بزرگسالان در شکل و شيوه جديدي برگزار خواهد شد که به نظرم به حضور چهره هاي جديد در کشتي کمک بسياري خواهد کرد.
لايق تصريح کرد: در شکل جديد برگزاري اين رقابت ها مسابقات به صورت تک وزن در دو روز بدون ارفاق برگزار مي شود و با توجه به برگزاري 10 وزن کشتي آزاد و فرنگي، کشتي کشور طي روزهاي 10 مرداد تا 23 شهريورماه شاهد مسابقات بزرگي خواهد بود.
وي افزود: نحوه برگزاري اين رقابت ها به اين نحو خواهد بود که رقابت ها از روز چهارشنبه هر هفته آغاز و در روز شنبه هفته آتي به پايان مي رسد و در مدت اين چهار روز، رقابت ها با حضور تمامي مدعيان از سراسر کشور در 2 وزن کشتي آزاد و 2 وزن کشتي فرنگي برگزار خواهد شد و بر اساس برگزاري مسابقات با اين شيوه، شاهد برگزاري مسابقات در 5 هفته متوالي خواهيم بود.
مربي سابق تيم ملي کشتي آزاد اظهار داشت: براي اينکه انگيزه شرکت نفرات و سطح اين رقابت ها را بالا ببريم جوايز نقدي خوبي در نظر گرفته ايم به طوري که به نفرات اول تا سوم اين مسابقات به ترتيب 5، 3 و 2 ميليون تومان پاداش نقدي اهدا خواهد شد. ضمن اينکه مسابقات به صورت آزاد و بدون محدوديت سهميه اي برگزار مي شود و تنها نفرات متقاضي شرکت بايد از هيأت کشتي استان خود معرفي نامه داشته باشند.
لايق در پايان خاطرنشان کرد: اين رقابت ها به ميزباني فدراسيون کشتي، در سالن شهداي هفتم تير تهران بعنوان يکي از قديمي ترين سالن هاي کشتي ايران که مردم از آن خاطرات خوبي را در اذهان خود دارند، برگزار مي شود و اميدواريم با حضور تماشاگران بعنوان حاميان اصلي ورزش ملي کشور، اين رقابت ها در سطح بسيار بالايي برگزار شود و شاهد حضور چهره هاي شاخص در اين مسابقات باشيم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۸۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی