Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام از دانشجویان استعدادهای درخشان رشته پزشکی متقاضی تحصیل همزمان در دوره «ترکیبی سلامت عمومی» دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شد.

ایران آنلاین /  فراخوان ثبت نام از دانشجویان استعدادهای درخشان رشته پزشکی متقاضی تحصیل همزمان در دوره MD.MPH نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ منتشر شد. دانشجویان استعدادهای درخشان رشته پزشکی که علاقمند به تحصیل همزمان در دوره MD-MPH  (مدرک MD-MPH یک مدرک ادغام شده پزشکی و سلامت عمومی است) می توانند تا ۳۱ تیرماه ۹۷ از طریق لینک ثبت نام برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان پزشکی پس از گذراندن امتحان جامع علوم پایه - مقطع فیزیوپاتولوژی یا سال اول دوره کارآموزی می توانند در این دوره ثبت نام کنند. علاقمندان باید بر اساس آئین نامه تسهیلات آموزشی، پژوهشی، رفاهی ویژه استعدادهای درخشان مصوب وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، به عنوان استعداد درخشان شناخته شوند.

دانشجویان رشته پزشکی عضو کمیته های تحقیقات دانشجویی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه و مرکز مجد دانشگاه، علاقمند گذراندن دروه MD-MPH، ضروری است سابقه فعالیت های علمی تحصیلی خود را به دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه دهند تا از طریق کمیسیون ویژه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه در این مورد تصمیم گیری شود. دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران می توانند در این فراخوان شرکت کنند./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان