Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@03:42:01 GMT

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۵۰۹۴

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر برگزار مي‌شود

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روزگذشته پنجم تیرماه در جلسه هماهمنگی برنامه های هفتم تیرماه گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در مسجد سرچشمه اردبیل با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل 7 تیرماه ساعت 10:30 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان کشوری و سخنران این مراسم معنوی خواهند بود، تصریح کرد: ایراد سخنرانی مدیر کل دادگستری استان اردبیل نیز از دیگر بخش های این مراسم معنوی به مناسبت هفته قوه قضائیه خواهد بود.
حجت الاسلام نظرپور، ادامه داد: همزمان شدن رویدادهای مختلف تاریخ انقلاب در این ایام ابعاد مختلف این حوادث به ویژه دخالت کشورهای استکباری در زمینه ترور و ایجاد ناامنی در منطقه از مهمترین محورهای ارائه مطالب خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، افزود: بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که منجر به ترور شخصیت های مختلف انقلاب، بمباران های شیمیایی سردشت و ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران بخشی از مباحث مطرح شده در این ویژه برنامه خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل هفتم تیر ماه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم