Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم به مناسبت سالروز حادثه تروریستی هفتم تیر با خانواده ‌دو شهید انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه سردار هاشمی مدیر کل بنیاد شهید استان قم، صبح امروز با خانواده شهیدان حجت الاسلام میرزا علی هاشمی سنجانی ‌و حجت الاسلام سید محمدکاظم دانش از شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر سال 1360 دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در این دیدارها با اشاره به شهادت مظلومانه‌ی شهید بهشتی و یاران باوفای امام در این حادثه‌ی تروریستی اظهار کرد: چنین جنایاتی موجب همبستگی ملت ایران برای تحقق اهداف نظام اسلامی شد.
 

صادقی با بیان اینکه به برکت خون‌های پاک این عزیزان امروز نظام اسلامی سربلند و عزتمند است، افزود: مسئولان نیز بایستی با خدمت صادقانه دین خود را به این بزرگواران ادا کنند.
 

استاندار قم در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از مقاومت و صبر و پایداری خانواده این دو شهید قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حادثه هفتم تیر منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد