Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل امروز ۷ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (7 تیرماه) مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل ساعت 10:30 در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل سخنرانان این مراسم معنوی به مناسبت هفته قوه قضائیه بودند.

 

تبیین حوادث این روزها در سال 60 و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که منجر به ترور شخصیت های مختلف انقلاب، بمباران های شیمیایی سردشت و ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران بخشی از مباحث مطرح شده در این ویژه برنامه بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقتصاد مجلس دولت سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار دهه کرامت جام جهانی روسیه تیم ملی ایران شیراز شهید آیت الله بهشتی هفته قوه قضائیه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۱۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود