Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این همایش به‌صورت رسمی و با همکاری علمی و معنوی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و انجمن‌های علمی دانشجویی و تحت حمایت پایگاه علمی سیویلیکا برگزار می‌شود.

تمام مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دومین همایش بین‌المللی حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی با حمایت و مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌های سراسر کشور، مراکز علمی ـ تحقیقاتی و انجمن‌های علمی دانشجویی با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در مباحث حقوقی، سیاسی و معارف با بهره‌مندی از تجارب بین‌المللی در این عرصه، تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و انتقال آن به مدیران سازمانی با محوریت جامع در این سه حوزه در آبان ماه 1397 در تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش اهداف همایش نیز شناسایی ارتباط موضوعی و هدفمند میان حوزه‌های حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی؛ درک اهمیت و جایگاه حقوق در نظم اجتماعی؛ افزایش بینش و بصیرت علمی در موضوعات کلی و جزئی مبحث حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی اعلام شده و حقوق، علوم سیاسی و معارف اسلامی سه محور اصلی این کنفرانس است.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تهران همایش بین المللی حقوق علوم سیاسی معارف اسلامی نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075932 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند