Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:28:19 GMT

«دست‌هایم نمی‌شود خالی»

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۲۲۰۹۷

«دست‌هایم نمی‌شود خالی»

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه محمدی، دکترای زبان و ادبیات فارسی و مدرس دانشگاه، شاعری است که پس از سالها سرودن، برای نخستین بار مجموعه شعرش را منتشر می‌کند.

«دست‌هایم نمی‌شود خالی» شامل ۲۶ غزل و ۲۰ رباعی است که مضمون عاشقانه دارند. شاعر در این اثر کوشیده تا در غزلیات، با پیوند دادن امید به روح غزل، معشوق را برای عاشق دست یافتنی و عشق را مایه امید نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرم زبانی نرم با محتوای امید حال و هوای این غزل‌ها را زنده و پویا کرده است. در بخش رباعی‌ها، شاعر زبانی صمیمانه‌تر دارد.

این مجموعه در دو بخش «بی تو، با تو» در قالب غزل  و «باغ و بهار و باران» در قالب رباعی سروده شده است. یکی از رباعی‌های این مجموعه را با هم می‌خوانیم:

سودا زده‌ی نگاه تب‌دار توام / ویران شده‌ی چشم پر آزار توام
هر چند بهای مهر تو جان من است / بفروش که من باز خریدار توام

مجموعه شعر «دست‌هایم نمی‌شود خالی» در ۶۴ صفحه به قیمت ۸۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب شده است.

کد خبر 4331142 کمال صادقی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار نشر مجموعه شعر معرفی کتاب ادبیات ترجمه بازار نشر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ادبیات جهان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان جایزه ادبی دفاع مقدس جنگ تحمیلی خانه کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • مهار تمساح با دستان خالی!