Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حضور رامین رضاییان در شهر ساری، علاقمندان این بازیکن از این بازیکن استقبال کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عصر امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و دیگر علاقه‌مندان پرشور به ورزش وارد زادگاهش شهر ساری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استقبال که در میدان بزرگ امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، حضور پرشور شهروندان موجب ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به میدان امام خمینی(ره) ساری شد.

حبیب حسین‌ زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که در مراسم استقبال حضور داشت، حضور قهرمانانی همچون رامین رضائیان، امید ابراهیمی و مرتضی پورعلی گنجی را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه افتخار ورزش استان دانست.

وی گفت:

این سه ملی پوش مازندرانی به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی در هر سه دیدار حضور داشتند که بازی درخشان هر سه آنها موجب شادی و خوشحالی مردم را فراهم آورد.

همچنین رامین رضاییان بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از وی قدردانی کرد و گفت:

بازیکنان تمام تلاش‌شان را در رقابت‌های جام جهانی در مقابل تیم‌های بزرگی چون اسپانیا و پرتغال انجام دادند ولی حیف که جای ایران در ادامه این مسابقات خالی است.

 

 

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران جام جهانی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم ملی ایران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم

روز گذشته ساعت ۱۷ در تهران یک بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می‌شود. در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می‌کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می‌شود. در فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند. منبع: صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است