Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی سیستان و بلوچستان با حضور صیدانلو رئیس فدارسیون، دکتر طاهری رئیس کمیسیون پزشکی، امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، معاونت توسعه امور ورزش، مسئول حراست، روابط عمومی اداره کل و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات ۱۷ شهریور زاهدان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی با اشاره به تاثیر گذاری و اهمیت ورزش در بین مردم، اظهار داشت: با توجه به تجربه ۳۳ ساله مدیریت ورزشی در کشور اعتقاد دارم، اثرگذاری و اهمیت ورزش در بین مردم جایگاه خاصی داشته و شاهد هستیم با موفقیت تیم‌های ورزشی در میادین بین المللی چه شور و نشاطی در بین اقشار جامعه ایجاد می‌شود.

محمود صیدانلو با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان از این رشته ها، افزود: سطح استقبال عموم مردم از مسابقات موتور سواری و اتومبیلرانی در سراسر کشور بسیار بالاست، بطوریکه در اکثر رویداد‌ها بالغ بر ۲۰ هزار تماشاگر حضور پیدا می‌کنند که نشان دهنده مقبولیت این رشته‌ها نزد جوانان نسبت به سایر ورزش‌ها است؛ و با کمک ادارات کل ورزش و جوانان کشور تلاش می‌کنیم این ظرفیت بسیار ارزشمند که نسل آینده هستند را باور کرده و به خواسته‌های آن‌ها احترام بگذاریم تا جوانان شاداب و پر انرژی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در این رشته را ایداه ال خواند و گفت: نگاه و رویکرد جدید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، نسبت به رشته‌های موتور سواری و اتومبیلرانی، باعث پیشرفت قابل توجه این رشته ر سیستان و بلوچستان شده است.

انتهای پیام/گ

انتصاب رئیس هیات موتور سواری سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!