Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:08:29 GMT

توشاک: به چند بازیکن باتجربه نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۵۷۱۹

توشاک: به چند بازیکن باتجربه نیاز داریم

سرمربی ولزی تراکتورسازی اعلام کرد از عملکرد شاگردانش در روزهای گذشته راضی است.

به گزارش "ورزش‌سه"، جان توشاک سرمربی پرآوازه فوتبال دنیا که مدتی است هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته، امروز در اولین نشست خبری خود بعد از حضور در ایران شرکت کرد و صحبت هایی را بر زبان آورد. مشروح حرف های توشاک را در ادامه می خوانید:

 


امیدوارم ابزار موفقیت فراهم شود


حضور در تراکتورسازی یک تجربه جدید برای من است و امیدوارم بتوانم ابزار موفقیت را در این تیم فراهم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که مشخص است، ما برای هماهنگی با این جمع به زمان نیاز داریم. من باید تمام بازیکنان را بشناسم و نیاز به آوردن چند بازیکن باتجربه و قوی هم داریم. در 4 روز گذشته بازیکنان خیلی خوب کار کردند. به همین خاطر فردا به آنها استراحت دادیم. روز دوشنبه صبح اردویی را در ترکیه برپا می کنیم که بسیار برایمان اهمیت دارد. 4 بازی دوستانه هم آنجا انجام می دهیم. 

 


به وضوح می گویم به چند بازیکن باتجربه نیاز داریم


در نهایت قبل از اینکه فصل لیگ برتر شروع شود، امیدوارم پتانسیل بازیکنان برای من روشن شود. به وضوح می گویم که نیاز به چند بازیکن باتجربه داریم. مخصوصا در پست های تهاجمی و فوروارد. این را هم بگویم که تاکنون از عملکرد بازیکنان خوشحالم.

 

 

ادامه دارد....

جان توشاک (سرمربی) تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان توشاک سرمربی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم