Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:51:08 GMT

ساختمان شورای حل اختلاف مهرگان قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۳۸۰۹

ساختمان شورای حل اختلاف مهرگان قزوین افتتاح شد

قزوین-ایرنا-در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین، ساختمان شورای حل اختلاف ناحیه شهری مهرگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این ساختمان با دارا بودن 6 اتاق و 2 شعبه، در 200 متر مربع مساحت روز شنبه توسط مسئولان عالی رتبه قضائی استان مورد افتتاح قرار گرفت.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم گفت: در دستگاه قضائی تلاش داریم تا شهروندان خدمات حقوقی و قضائی خود را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل دریافت کنند زیرا خدمت رسانی در کوتاه ترین و سریع ترین زمان از اولویت های دادگستری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی با اشاره به اینکه مشکلات شهرک تازه تاسیس مهرگان باید شناسایی و دستگاه های مربوطه نیز نسبت به رفع آن اقدام لازم را به عمل آورند، تاکید کرد: مردم ساکن در این ناحیه شهری باید همواره از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار باشند.
ناحیه شهری مهرگان از توابع شهرستان البرز در 15 کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزادراه قزوین-کرج واقع شده است.
6101/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي افتتاح ساختمان شوراي حل اختلاف مهرگان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شهر فوق مدرن ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل های خودران در اواخر سال ۲۰۲۴ (+عکس)

تویوتا قصد دارد که آرمانشهری با اتومبیل های خودران به نام «شهر Woven» را بسازد که به ۲ هزار نفر شرکت‌کننده در یک آزمایش انسانی انبوه خدمات خواهد داد.

این شرکت خودروسازی قصد دارد از این کلانشهر ژاپنی در دامنه کوه فوجی برای آزمایش شبکه خودروهای خودران، با مصرف انرژی کارآمد و تجدیدپذیر خود استفاده کند.

هنگامی که پروژه ساخت Woven City تکمیل شد، وسایل نقلیه ای به نام E-palette توسط حسگرهایی در چراغ ها، ساختمان ها و جاده ها در سراسر شهر هدایت می شوند.

این وسایل نقلیه در یک جاده جداگانه مخصوص حرکت می کنند، در حالی که عابران پیاده و دوچرخه‌سواران مسیرهای جداگانه خود را خواهند داشت.

به گزارش روزیاتو، تویوتا امیدوار است که جدیدترین شهر هوشمندش داده هایی را به آنها ارائه دهد تا روندهای محلی و ترافیک را بهتر درک کنند.

اما برنامه های این شرکت برای آینده به همین محدود نمی شود.

انتظار می‌رود که این پروژه انقلابی شامل «خانه‌های هوشمند» باشد.

سنسورهایی در تمام نقاط این شهر تعبیه می شوند؛ در پارک ها، ساختمان ها، سیستم های آبیاری و غیره.

کل شهر با هیدروژن کار خواهد کرد تا میزان انتشار گازهای گلخانه ای کاهش یابد و تا حد امکان تمیز و مقرون به صرفه باشد.

هدف این شرکت این است که شهر Woven به هیدروژن پایه ترین شهر در جهان تبدیل شود.

آکیو تویودا، رئیس تویوتا درباره این پروژه گفته است:

ساختن یک شهر کامل از پایه، حتی در مقیاس کوچکی مانند این، یک فرصت منحصر به فرد برای توسعه فناوری‌های مدرن، از جمله سیستم عامل دیجیتال برای زیرساخت‌های شهر است.

با وجود افراد، ساختمان‌ها و وسایل نقلیه که همه از طریق داده‌ها و حسگرها با یکدیگر در ارتباط هستند، می‌توانیم فناوری هوش مصنوعی را در هر دو زمینه مجازی و فیزیکی آزمایش کنیم و پتانسیل آن را به حداکثر برسانیم.

این طرح، رسماً به عنوان یک «آزمایشگاه زنده» در نظر گرفته شده است.

در حالی که بسیاری از ساختمان‌های شهر با استفاده از تکنیک‌های نجاری باستانی ژاپنی از چوب ساخته می‌شوند، عمده وظیفه ساخت این سازه ها برعهده روبات‌ها است.

تویوتا ساخت کلانشهر ژاپنی خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد و پس از ۳ سال کار، انتظار می رود که این شهر در اواخر سال ۲۰۲۴ افتتاح شود.

شهر Woven در ابتدا میزبان ۳۶۰ نفر خواهد بود که برخی از آنها کارمندان تویوتا هستند. مدیران تویوتا انتظار دارند که در آینده ۲ هزار نفر در این شهر ساکن شوند.

شهر Woven با مساحت ۱۷۵ هکتاری و هزینه ای بالغ بر ۹.۳۶ میلیارد دلار، سبزترین شهر مدرن خواهد بود.

به عنوان مثال، شهر «لاین» را در نظر بگیرید. این شهر به طول ۱۷۰ کیلومتر در دل بیابان امتداد خواهد داشت و هزینه ساخت آن برای توسعه‌دهندگان سعودی حدود ۱.۳ تریلیون دلار است.

به گفته طراحان، ویژگی‌های جالب و جدید این شهر شامل ماه مصنوعی، تاکسی‌های پرنده و روبات‌های محافظ بوده که تنها چند مورد از جنبه‌های شگفت‌انگیز شهر لاین به حساب می آیند.

عربستان همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک جزیره مجلل در دریای سرخ بوده که قرار است یکی از جاه‌طلبانه ترین توسعه های شهری خاورمیانه باشد.

در طراحی های این جزیره، ویلاهای بزرگی را می توان دید که گردشگران در آن ها از مناظر اقیانوسی لذت می برند.

این ساختمان ها با معماری مدرن طراحی و تزیین شده و فضای سبز زیادی برای ایجاد توازن بیشتر در این کلانشهر ایجاد شده است.

انتظار می رود که شهرهای مدرن عربستان در سال ۲۰۲۴ افتتاح شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۰ میلیاردی برای احداث پارکینگ مکانیزه در قزوین
  • پرونده‌های شورای حل اختلاف آبیک الکترونیکی رسیدگی می‌شود
  • حجت الاسلام علی نخعی معاون قضایی دادگستری کرمان شد
  • کرمان جزء استان‌های پیشرو در حوزه رسانه و مطبوعات است
  • سارقان زندانی به مرخصی نمی‌روند
  • شمارش معکوس تا افتتاح ابرشهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا
  • افتتاح شهر فوق مدرن ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل های خودران در اواخر سال ۲۰۲۴ (+عکس)
  • شهرداری دهبکریِ بم افتتاح شد
  • دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر انجام می‌شود
  • انحلال شورای شهر نسیم شهر در دست بررسی/تصمیم با وزارت کشور است