Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های کرواسی و دانمارک برای حضور در جمع ۸ تیم برتر دنیا با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های کرواسی و دانمارک از دور یک هشتم نهایی جام جهانی در ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب به مصاف هم می روند. 

تیم دانمارک در نخستین بازی خودش در شب درخشش کسپر اشمایکل با یک گل مقابل پرو پیروز شد و در بازی دوم به نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل استرالیا رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که با یک تساوی هم به دور بعد صعود می کرد در نهایت به تساوی بدون گل مقابل فرانسه رضایت داد. دانمارکی که تیم منظم و منسجمی هستند برای شکست دادن کرواسی چشم به درخشش کریستین اریکسن و اشمایکل دارند. 

کرواسی در بازی نخست با دو گل از سد نیجریه گذشت و در بازی دوم با ارائه یک بازی درخشان موفق شد با ۳ گل مقابل آرژانتین پیروز شود. این تیم در بازی سوم باوجود اینکه صعودش قطعی شده بود در شبی که به ستاگارنش استراحت داده بود با نتیجه ۲-۱ مقابل ایسلند پیروز شد تا با اقتدار صدرنشین گروه شود. کروات ها که عده ای برای آن ها شانس قهرمانی هم قائل هستند می خواهند با رسیدن به نیمه نهایی موفقیت تیم سال ۱۹۹۸ را تکرار کنند. 

آخرین اخبار

انتظار می رود سرمربی کرواسی تعدادی از ستارگان خودش را که در بازی با ایسلند استراحت داده بود بار دیگر به ترکیب اصلی بازگرداند. 

یوسف پولسن که بازی با فرانسه را به دلیل محرومیت از دست داد در این بازی به میدان خواهد رفت. ویلیام کویست هم که در بازی با پرو مصدوم شد و دو بازی بعدی را از دست داد مشکلی برای این بازی نخواهد داشت. 

ترکیب احتمالی

آمار و ارقام

این ششمین بازی دو تیم است. هر تیم موفق به کسب دو پیروزی و کسب یک تساوی شده است. 

کرواسی برای نخستین پس از جام جهانی ۱۹۹۸ موفق شده به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند. 

۶ گل از ۷ گل کرواسی در این جام در نیمه دوم بثمر رسیده است. 

دانمارک در پنجمین حضور خودش در جام جهانی موفق شده برای چهارمین بار به مرحله یک هشتم راه یابد. این تیم تنها یک بار به یک چهارم صعود کرده است. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کرواسی اختصاصی ویژه دانمارک پیش بازی جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران