Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشکل جایگاه داران سوخت بر سر کارتخوان‌های و زمان دریافت پول از بانک‌های عامل موضوعی بود که از بهمن ماه سال گذشته مطرح و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مشکل جایگاه داران سوخت بر سر کارتخوان‌های مورد استفاده و زمان دریافت پول از بانک‌های عامل موضوعی بود که از بهمن ماه سال گذشته مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله‌ای که در زمستان سال گذشته و با جمع آوری کارتخوان‌ها از جایگاه‌های سوخت و دریافت تنها پول نقد بر سر زبان‌ها افتاد و واکنش‌های متعددی را به دلیل ایجاد مشکل به دنبال داشت.

این موضوع در ابتدا با تغییر در سامانه شاپرک ایجاد شد که صاحب حساب حدود ۲۴ ساعت بعد به پول خود دسترسی خواهد داشت که با توجه به لزوم خرید فرآورده سوختی، برای جایگاهداران مشکلاتی را ایجاد می کرد.

در این میان بدهی بانک ملت به عنوان یکی از بانک‌های عامل به جایگاه داران سوخت نیز مطرح شد که از همان ابتدا این بانک موضوع بدهی را رد کرد.

بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرگزاری میزان پس از اظهار نظر مسئولان بانک ملت اعلام کرد این بانک مبلغ بسیار زیادی به جایگاه داران سوخت بدهکار است و به جای واریز وجه در ۱۲ نهایت ۲۴ ساعت به حساب جایگاه داران این موضوع روز‌ها زمان می‌برد و برخی از واریز‌ها در این میان از بین می‌رود.

پس از گذشت بیش از ۴ ماه مجددا این موضوع را از رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت جویا شدیم.

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در خصوص بدهی بانک ملت به جایگاه‌داران گفت: مشکلات به‌وجود آمده بین جایگاه‌داران و بانک ملت همچنان ادامه دارد و با وجود وعده‌های متعدد این مشکل حل نشده است.

وی افزود: این عامل باعث شده برخی جایگاه‌داران کیف پول یا درگاه بانک ملت را ببندند و به همین خاطر تصمیم داریم شکایت خود را به دادگاه تقدیم کنیم.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در خصوص ورود نسل جدید کارتخوا‌ن‌ها به جایگاه سوخت گفت: جایگاه‌های جدید متعلق به تمام بانک‌ها بوده که نمونه آن در سایر کشور‌ها مشاهده نشده است.

حاج محمدرضا در خصوص بدهی بانک ملت به جایگاه‌داران گفت: از سال ۱۳۸۶ بیش از ۷۰ هزار میلیارد بدهی از سوی بانک ملت برای جایگاه‌داران ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جایگاه سوخت حاج محمدرضا بدهی بانکی کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند