Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نقد و بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه با موضوع "چگونگی مدیریت تأمین منابع آب مورد نیاز برای احیای دریاچه ارومیه" با هدف تعامل بیشتر با اهالی رسانه و فعالان محیط زیست روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی مدل اجرا شده بهره برداری از مخازن سدها در چهار سال اخیر، وضعیت منابع و مصارف مخازن موجود در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، مدل‌های مختلف پیش‌بینی جریان‌های ورودی و بهره‌برداری از مخازن سدها از جمله محورهای اصلی این نشست است که به میزبانی دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

ریاست نشست نخست بر عهده رضا مکنون، عضو شورای عالی محیط زیست و رئیس کمیته عالی نظارت و ارزشیابی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه خواهد بود.

محمدمسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه، محمد حاج رسولی‌ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، سیدجمشید موسوی، مسئول کارگروه منابع آب ستاد احیای دریاچه ارومیه،  سید مرتضی موسوی، مدیرکل دفتر مدیریت به هم پیوسته منابع آب حوضه آبریز دریاچه ارومیه و دریای خزر از سخنرانان این نشست هستند.

در ادامه برگزاری سلسله نشست های تخصصی ستاد احیای دریاچه ارومیه، نشست دوم با موضوع «بررسی عملکرد کاهش ۴۰ درصدی مصارف کشاورزی برای احیا دریاچه ارومیه» مرداد ماه امسال در دانشگاه تبریز، برگزار خواهد شد پس از این نشست و در مهر ماه امسال، جلسه سوم با موضوع «بررسی عملکرد اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای احیای دریاچه ارومیه» در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این نشست ها می توانند به دبیرخانه ستاد احیا دریاچه ارومیه واقع در تهران، میدان تیموری، خیابان لطفعلی خانی، خیابان پارس، پلاک ۱۵، ستاد احیا دریاچه ارومیه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۶۰۱۸-۰۲۱ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ع

احیای دریاچه ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احیای دریاچه ارومیه منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم