Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا- سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان ميانه گفت: 5 دکل توربين بادي نيروگاه کاغذکنان اين شهرستان با توانايي توليد 10 مگاوات برق در شرف نصب شدن است که تا يک ماه آينده وارد شبکه توزيع مي شود.

به گزارش ايرنا، محمدرضا مشايخي روز دوشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ميانه با بيان اينکه براي تامين برق شهرستان 59 مگاوات برق نياز است، گفت: نيروگاه بادي آقکند با 25 دکل بخش مهمي از نياز شهرستان را مرتفع مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: قطعي برق در چند روز اخير، ناشي از استفاده بيش از حد بوده و لازم است مديران ادارات، بانکها، واحدهاي توليدي در زمينه سيستم هاي سرمايشي و روشنايي تجديد نظر ويژه کنند تا شاهد قطعي هاي بيشتر نباشيم.
مشايخي بر راه اندازي عملي ميز خدمت در ادارات براي پاسخگويي و راهنمايي عمومي و تخصصي صحيح به ارباب رجوع در جهت رضايتمندي هر چه بيشتر آنان تاکيد کرد.
وي راه اندازي ميز خدمت به شکل حضوري و الکترونيکي را سبب راهنمايي تخصصي و عمومي مردم عنوان کرد و گفت: مديران بانک ها و ادارات خدمات رسان بايد با در نظر گرفتن رعايت حال مردم به اعاده حق و حقوق دولت بپردازند.
مشايخي همچنين بر کنترل وضعيت بازار شهر از سوي صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزيرات با هماهنگي فرمانداري تاکيد کرد و گفت: برخي سوء استفاده گران سعي در اختلال در روند عمومي بازار دارند .
سرپرست فرمانداري ميانه با بيان اينکه حضور مسوولان و مديران ادارات در همايش ها و نماز جمعه گاهي کمرنگ و قابل قبول نيست، گفت: اين عدم حضورها بازخورد خواهد داشت.
وي پشتيباني مالي و انساني موکب حسيني براي راه اندازي در کربلا براي خدمات دهي به زائرين از سوي ادارات را ضروري خواند.
نيروگاه بادي آقکند بخش کاغذکنان شهرستان ميانه با توان 50 مگاوات برق با اعتبار 3 هزار و 300 ميليارد ريال در حال اجراست.
7231/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب