Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:36:43 GMT

دقاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۸۱۹۰۴

دقاع تمام قد سرمربی برزیل از نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در خصوص انتقادهایی که از نیمار به دلیل تمارض می شود صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اوساریو سرمربی تیم ملی مکزیک بعد از پایان بازی با برزیل مدعی شد داوران از بازیکنان این تیم حمایت می کنند اما تیته گفت که صحنه لگد شدن پای نیمار را دیده و دیگر لزومی ندارد در این رابطه صحبت کرده و پاسخ سرمربی مکزیک را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیته گفت: علاقه ای به پاسخ دادن به اوساریو ندارم اما صحنه را دیده ام. نیمار مالک توپ بود و این بازیکن مکزیک بود که پای وی را لگد کرد. من صحنه را دوباره از تلویزیون دیدم و فکر می کنم نیازی به صحبت کردن نیست و باید صجنه را دوباره تماشا کرد. همه صحنه را دیده اند و من فکر می کنم هر کس نظر شخصی خودش را دارد. فراموش نکنید نیمار 3 ماه و نیم از میادین دور بوده است و حالا بعد از بازگشت عملکرد بسیار خوبی را در زمین از خود ارائه می دهد.

 

وظیفه نیمار بازی کردن و ارائه توانایی های خودش است و خوشبختانه او این مسائل را متوجه شده و دیگر پذیرفته است. نیمار علاقه به دریبل زدن دارد و گاهی اوقات بازیکنان حریف این موضوع را نمی پذیرند اما باید قبول کنیم که نیمار خیلی سریع است و این گناه او نیست اما دیگر بازیکنان سعی می کنند تمرکز او را بر هم بزنند.

 

در حال حاضر راهی مرحله یک چهارم شده ایم اما تیم باید رشد کرده و بیشتر متحد شود. از تیمی به عنوان رقیب مورد علاقه نام نخواهم برد زیرا آلمان هم به خوبی تیمی بود که امروز موفق به شکستش شدیم. من تعادل را مهم ترین عامل برای نتیجه گیری می دانم. ما در 4 بازی تنها یک گل دریافت کرده ایم و من معتقدم دلیل این موضوع را نمی توان به عملکرد شخصی بازیکنان مربوط دانست زیرا ما با استراتژی خود چنین عملکردی را به نمایش می گذاریم.

 

مارسلو دیروز بین 45 دقیقه تا یک ساعت تمرین کرده و به عنوان یکی از رهبران تیم علاقمند بود بازی کند اما من از او خواستم که در این دیدار به میدان نرود

تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 (روسیه) تیته (سرمربی) نیمار برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 روسیه تیته سرمربی نیمار برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد