Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:04:34 GMT

تشکیل گروه تواشیح ملی همدان با تولید دو اثر فاخر

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۳۳۵۲

تشکیل گروه تواشیح ملی همدان با تولید دو اثر فاخر

مسعود صفری، یکی از اعضای گروه سرود سید‌الاحرار استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: گروه تواشیح ملی همدان به همت دو گروه هم خوانی سیدالاحرار و عترت النبی(ع) کار مشترک خود را آغاز نمود.
صفری افزود: در راستای اجرای آثار جدید و نو، کشف و استفاده از استعداد‌های پنهان و حضور هر چه بیشتر مجموعه در مسابقات قرآن ارگان‌های مختلف دو گروه سیدالاحرار و عترت النبی(ع) از 2 ماه گذشته کار مشترک خود را آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مجموعه با 20 عضو در حال آماده سازی آثار مشترک است اضافه کرد: «اسماء الحسنی» و «سبحانک» دو اثر فاخر این مجموعه در قالب مناجات همراه با کلیپ‌های تصویری در مکان‌های مذهبی شهر مراحل تولید خود را سپری می‌کند که پیش بینی می‌‌شود تا ماه محرم بروی آنتن رود.
این عضو گروه با بیان اینکه این گروه مدغم اجرای مشترک استانی، ملی و بین‌المللی خواهد داشت عنوان کرد: گروه سید‌الاحرار آمادگی آن را دارد جهت پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر گروه تواشیح استان در صورت نیاز با گروه‌های سرود دیگر نیز همکاری مشترک داشته باشد.
وی اشاره ای به آثار در دست تولید داشت و گفت: گروه هم‌خوانی سید‌الاحرار در حال حاضر اقدام به تولید دو اثر فاخر داد که یکی از آثار در مدح امام زمان(عج) و دیگری ویژه شهادت امام صادق(ع) است که زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.
صفری با بیان اینکه گروه همخوانی سید الاحرار با ۱۵ سال سابقه یکی از گرو‌ه‌های مطرح استان و کشور است گفت: این گروه تواشیح امسال نیز در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امو خیریه خوش درخشید.
این عضو گروه اظهار کرد: رضا بهرامی رتبه نخست رشته قرائت و مسعود صفری و حمیدرضا شکری به ترتیب مقام آوران دوم و سوم این رشته شدند، محمدمهدی عبدالملکی، عزیز کمالیان و ابراهیم غیاثوند نیز به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل را کسب نمودند.
وی عنوان کرد: در رشته اذان جواد مولایی رتبه نخست را کسب نمود و علی روزبهانی و علی زارعی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رشته در مرحله شهرستانی قرار گرفتند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گروه تواشیح ایکنا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی با اشاره به این که مرحله اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که سهم آذربایجان غربی از این تعداد ۵۲ هزار داوطلب است گفت:  ۶۰ درصد شرکت کنندگان را خانم ها و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

آقای چهرگانی افزود: صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه داوطلبان گروه های انسانی و ریاضی، بعد از ظهر پنج شنبه داوطلبان رشته های فرعی هنر و زبان های خارجی و صبح روز جمعه نیز داوطلبان رشته علوم تجربی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد:در این آزمون  ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در رشته علوم تجربی ، ۱۹ هزار داوطلب در رشته علوم انسانی و ۲۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی و فیزیک به رقابت پرداختند.

نماینده سازمان سنجش در استان همچنین از برگزاری مرحله دوم آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه در ۱۶ شهرستان استان خبر داد.

 

 

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم