Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@00:28:56 GMT

خانه ما از جمعه میهمان خانه های مردم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۷۹۴۸

خانه ما از جمعه میهمان خانه های مردم

خبرگزاری میزان- سری پنجم از مستند مسابقه "خانه ما" از جمعه 15 تیر ماه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی خانه مستند، سری پنجم از مستند مسابقه "خانه ما" از جمعه 15 تیر ماه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مستند مسابقه "خانه ما"، برنامه ای که در ژانر ریالیتی شو با محوریت خانواده و اصلاح شیوه الگوی مصرف تهیه شده است، این قسمت در شهرستان رشت فیلمبرداری شده است و با پایان مراحل تدوین و صداگذاری جمعه 15 تیر ماه ساعت 19 از شبکه نسیم پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خانه ما" مسابقه ای بین چند خانواده است که در طول یک ماه می باید، شیوه مصرف خود را اصلاح نمایند و با صرف بهینه ترین شیوه هزینه کرد، مناسبات و اقدامات روتین یک خانواده معمولی را در طول یک ماه به انجام برسانند.

این مستند مسابقه تلویزیونی تا کنون در شهر های تهران، اصفهان، اهواز فیلمبرداری شده بود که قابلیت‌ها و توانایی های خرده فرهنگ‌های کشور را در اصلاح شیوه مصرف به خوبی به نمایش گذاشته بود.

سری پنجم "خانه ما" به کارگردانی امین کفاش و احسان عمادی تولید شده است و حسین افشار آن را تهیه کنندگی می کند. این مستند مسابقه تلویزیونی محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون خانه ما رشت شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت....
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است