Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:28:52 GMT

لنجان آماده اجرای طرح جی نف

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۴۳۳۰

لنجان آماده اجرای طرح جی نف

لنجان-رییس اداره پست شهرستان لنجان گفت: در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک های کد پستی ۱۰ رقمی فی ما بین شرکتی در بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

محمدرضا فتوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: امروز فعالیت اداره پست به عنوان یکی از ارکان حیات سیاسی، اداری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می آید که در برقراری ارتباطات و فعالیت های روزمره افراد و همچنین ادارات و نهادهای مختلف نقش زیربنایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از افتخارات اداره پست شهرستان لنجان این است که ماموران این اداره(پستچی) به گونه ای عمل کرده اند که مردم به آنها اعتماد کامل داشته و برهمین اساس از جایگاه ویژه و قابل قبولی نزد مردم و مسئولان برخوردار هستند.

رییس اداره پست شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی های مختلف، خدمات پست نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است و در این مجموعه طرح های کلان ملی از جمله توزیع کارت سوخت، توزیع کالا برگ های شهری، روستایی و عشایری، ثبت نام و توزیع کارت ملی، تعویض پلاک های خودرویی، توزیع فرم های اطلاعات اقتصادی، سرشماری عمومی نفوس و مسکن، ثبت نام تلفن همراه انجام می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت ملی پست ایران موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت در خدمات و کاهش بارهای خدماتی شده است، ادامه داد: همچنین مسایلی همچون ثبت اسناد، ثبت نام سامانه ثنا، ثبت نام کارت ملی هوشمند، توزیع قبوض عوارض شهرداری و ... و حتی فعالیت باجه آنی یاب(پست یافته) توسط اداره پست شهرستان لنجان انجام می گیرد که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

فتوحی عنوان کرد: طی یکسال گذشته اقدامات بسیاری جهت افزایش دانش و مهارت تخصصی کارکنان از طریق شرکت ملی پست در دوره های آموزشی کوتاه مدت به ویژه آموزش های نوین پستی و استراتژی های مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع انجام گرفته است و از سوی دیگر در راستای اجرایی شدن پروژه G-NAF شاهد انعقاد قرار داد ساخت و نصب پلاک کد پستی ده رقمی بین شرکت بخش خصوصی و شهرداری های فولادشهر، سده لنجان، چرمهین، ورنامخواست و باغباداران بوده ایم.

وی با بیان اینکه پست در توسعه کشور و جلوگیری در هزینه‌کرد جمعی جامعه نقش موثری ایفا می‌کند، افزود: طی یک سال گذشته شاهد ایجاد و افتتاح باجه پست فولادشهر، مسکن مهر فولاد شهر و چرمهین بوده ایم و با توجه به خدمات ارایه شده در اداره پست شهرستان لنجان و درخواست مردم، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر زاینده رود در خصوص اختصاص دفتر پست به این شهر با پیگیری های انجام شده و تلاش جهادی شهرداری شاهد تحقق این خواسته مردمی بودیم و قطعا با آغاز فعالیت دفتر پست شهر زاینده رود در رفت و آمد، وقت و هزینه مردم صرفه جویی خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پستچي شرکت ملی پست لنجان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود