Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال اصلاح‌طلب گفت توان دفاع از عملکرد دولت را نداریم.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

فعال اصلاح‌طلب و عضو ستاد مردمی روحانی در انتخابات گفت: «با توجه به وضعیت کنونی و کارنامه منفی دولت در حوزه اقتصاد و معیشت، حرفی برای دفاع از عملکرد دولت در مجامع عمومی نداریم.»


علی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست فعالان شهرستان رزن، اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و با توجه به عملکرد و برنامه‌های درخشان دولت، اقدام به حمایت از دولت و سعی در کسب رای برای این داوطلب انتخاباتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اما هم‌اینک وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به گونه‌ای است که هیچگونه نمی‌توان از عملکرد دولت دفاع کرد.


وی گفت: اهمیت اقتصاد و معیشت به گونه‌ای است که عنوان شده، شکم گرسنه، دین و ایمان ندارد.


دیگر فعال اصلاح‌طلب رزن نیز بیان کرد: توجهی به نظر و ایده اعضای ستاد حجت‌الاسلام روحانی به عنوان نیروهای وفادار به دولت در مشاوره گرفتن‌ها از جمله عزل و نصب مدیران نمی‌شود.


غلامرضا مختاری، افزود: کسی خدمات و مزایای فعالیت‌های صورت گرفته ازجمله علت و ضرورت داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یا کمک مستشاری ایران به کشورهای منطقه را تبیین و آشکار نمی‌کند.


این فعال سیاسی با عنوان اینکه ترامپ‌های داخلی بیش از ترامپ بیرونی به کشور ضربه می‌زنند، گفت: اظهارنظر غیرمسئولانه و ضدونقیض دولتمردان، گرانی پیوسته و بدون دلیل کالاها موید این است که دولت نمره خوبی نمی‌گیرد.


فروتن قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در رزن نیز در این جلسه گفت: برخی از احزاب تنها اسم دارند و برخی تنها یک عضو دارند بنابراین باید برای سامان دادن به این وضعیت خانه احزاب راه‌اندازی شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی اصلاح طلبان دولت سوء مديريت مشکلات اقتصادی معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست