Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@21:34:17 GMT

فعال اصلاح طلب: توان دفاع از دولت را نداریم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۲۲۰۱۴

فعال اصلاح‌طلب و عضو ستاد مردمی روحانی در انتخابات گفت: «با توجه به وضعیت کنونی و کارنامه منفی دولت در حوزه اقتصاد و معیشت، حرفی برای دفاع از عملکرد دولت در مجامع عمومی نداریم.»

علی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست فعالان شهرستان رزن، اظهار داشت: پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و با توجه به عملکرد و برنامه‌های درخشان دولت، اقدام به حمایت از دولت و سعی در کسب رای برای این داوطلب انتخاباتی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اما هم‌اینک وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به گونه‌ای است که هیچگونه نمی‌توان از عملکرد دولت دفاع کرد. 

وی گفت: اهمیت اقتصاد و معیشت به گونه‌ای است که عنوان شده، شکم گرسنه، دین و ایمان ندارد.

دیگر فعال اصلاح‌طلب رزن نیز بیان کرد: توجهی به نظر و ایده اعضای ستاد حجت‌الاسلام روحانی به عنوان نیروهای وفادار به دولت در مشاوره گرفتن‌ها از جمله عزل و نصب مدیران نمی‌شود.

غلامرضا مختاری، افزود: کسی خدمات و مزایای فعالیت‌های صورت گرفته ازجمله علت و ضرورت داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای یا کمک مستشاری ایران به کشورهای منطقه را تبیین و آشکار نمی‌کند.

این فعال سیاسی با عنوان اینکه ترامپ‌های داخلی بیش از ترامپ بیرونی به کشور ضربه می‌زنند، گفت: اظهارنظر غیرمسئولانه و ضدونقیض دولتمردان، گرانی پیوسته و بدون دلیل کالاها موید این است که دولت نمره خوبی نمی‌گیرد.

فروتن قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در رزن نیز در این جلسه گفت: برخی از احزاب تنها اسم دارند و برخی تنها یک عضو دارند بنابراین باید برای سامان دادن به این وضعیت خانه احزاب راه‌اندازی شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات دولت اقتصاد دین انرژی ایران کشورهای منطقه گرانی دولت فعال اصلاح طلب علی عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، در هفته‌های اخیر و پس از افزایش قیمت ارز و سکه در بازار، بحث بر سر تغییر یا عدم تغییر تیم اقتصادی دولت در میان موافقان و مخالفان دولت افزایش یافته است. بحثی که دامنه آن حتی به مجلس و نمایندگان حامی ابراهیم رئیسی نیز کشیده است و چه در نطق‌های میان دستور خود و چه در تذکرها از تغییر تیم اقتصادی می‌گویند، گاهی حتی کار به تهدید نیز کشیده و برخی از نمایندگان خواهان اخراج رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد شدند.

در این میان، حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره انتقادات و درخواست‌ها چهره‌های سیاسی برای تغییر تیم اقتصادی گفت: «اینکه دولت تصمیم به تغییر تیم اقتصادی دارد یا خیر، یک بحث جدا است اما باید دید انگیزه افرادی که این مسئله را مطرح می‌کنند چیست؛ آیا به دنبال تضعیف دولت هستند یا به دنبال تقویت آن. گاهی اوقات دلسوزی‌ها به گونه‌ای است که در پشت ماجرا شیطنت‌هایی برای تضعیف و کاسته شدن توامندی‌های دولت وجود دارد.»

پشت زمزمه‌ها برای تغییر تیم اقتصادی یک شیطنتی وجود دارد
وی با بیان اینکه در حال حاضر دولت مشغول به کار است، گفت: «اگر چه دولت با فراز و نشیب‌ها و یک‌سری مشکلاتی دست به گریبان است اما اعضای مدت در طی این مدت گذشته، سوار بر کار شده و تجربیات جدیدی به دست آوردند؛ اینکه الآن می‌گویند باید تیم اقتصادی تغییر کند باید دید انگیزه‌شان چیست؟ باور من این است که پشت این زمزمه‌ها، یک شیطنتی وجود دارد.»
این چهره سیاسی اصولگرا، با اشاره به اظهارات برخی از اعضای دولت درپی گرانی ارز و دلار، خاطر نشان کرد: «دیگر دولت قبل، دولت قبل مطرح نیست؛ دولت می‌گوید در مواردی که نیاز به ارز هست، من با نرخ خودم تامین می‌کنم و هر کسی اگر مسئله‌ای دارد مطرح کند. یک‌سری بحث‌ها مانند قاچاق یا جوسازی روانی نیز مطرح است که ربطی به دولت ندارد.»

کسی اعتراضی ندارد

وی افزود: «در حال حاضر، دولت کار خود را دارد انجام می‌دهد و خزانه ارزی آن بد نیست. آن چیزی هم که به صورت قانونی و رسمی به مردم مربوط می‌شود را تامین کرده و کسی هم اعتراضی ندارد. برخی می‌خواهند خارج از این قواعد عمل کرده و اقداماتی مانند قاچاق و اختلال در نظام اقتصادی کشور به وجود بیاورند. دولت دارد کار خود را انجام می‌دهد و اینکه دولت قوی یا ضعیف است، به شیطنت‌هایی که مبنی بر جو روانی است، باز می‌گردد.»

انواری درباره سکوت دولت سیزدهم درباره پرونده‌های فساد به خصوص چای دبش گفت: «چه کسی گفته است که دولت این پرونده را بایکوت کرده است؟ پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است. خیلی مباحث مطرح می‌شود اما باید آگاهانه‌تر برخورد کرد و یک عده که ناآگاه هستند شروع به تکثیر آن کرده و غافل هستند.»

وی گفت: «باید در انگیزه افرادی که این موارد را تولید کرده و به میان افکار عمومی می‌فرستند، تردید کرد. می‌خواهند به هر بهانه‌ای مانند مسکن، ارز یا بنزین امنیت روانی و اجتماعی را بر هم بزنند و زمانی که موضوعی را پیدا نکردند کی‌گویند چرا اسامی مفسدان را اعلام نمی‌کنید. مگر همه کارهایی که دستگاه قضایی انجام می‌دهد باید اعلام کرد؟ وقتی روی آن کار کردند نتایج مشخص می‌شود.»

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت