Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نمایشنامه خوانی «بازی استریندبرگ» شنبه ۱۶ تیر به مناسبت سالروز درگذشت حمید سمندریان در تالار ناصرخسرو برگزار می شود.

به مناسبت سالروز درگذشت حمید سمندریان نمایشنامه خوانی «بازی استریندبرگ» به کارگردانی کوروش ساسانیان که از شاگردان این هنرمند Artist در اوایل دهه هشتاد بوده است، اجرا می شود.

این نمایشنامه خوانی با حضور جمعی از هنرمندان و شاگردان سمندریان شنبه ۱۶ تیر ساعت ۱۹:۳۰ در تالار ناصرخسرو واقع در میدان انقلاب خیابان ۱۶ آذر جنب تالار مولوی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بازی استریندبرگ» توسط فردریش دورنمات نوشته و توسط حمید سمندریان به فارسی ترجمه شده است.

دیگر عوامل این نمایشنامه خوانی عبارتند از بازیگران: کوروش ساسانیان، النا آهی و جواد اینانلو، راوی: دنیا باباعلیا، آهنگساز: ابوذر همتی، دستیار: فرهاد فلاحی، عکاس: مریم آهی، روابط عمومی: بهنام حاج نصراله.

این نمایشنامه خوانی برای یادبود برگزار می‌شود و گروه تئاتر «کا» به احترام حمید سمندریان از بلیت فروشی صرف نظر کرده است.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت هنرمند Artist بازی حمید سمندریان ساعت درگذشت مناسبت عکس قتل وحید مرادی قتل ایران قتل وحید مرادی در زندان وحید مرادی وحید مرادی کشته شد قاتل وحید مرادی تهران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901160

دیگر خبرها

  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود