Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم آل خلیفه با اعزام شیخ عیسی قاسم به خارج از بحرین به منظور مداوا موافقت کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین با اعزام شیخ عیسی قاسم به خارج جهت مداوا موافقت کرد.

وی افزود: این اقدام بر اساس رأی پزشکان معالج شیخ عیسی قاسم و تمایل شخص پادشاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله شیخ عیسی قاسم که از خرداد ۱۳۹۶ در منزلش در محاصره نیرو‌های نظامی بسر می‌برد یکشنبه گذشته در پی وخامت شدید اوضاع سلامت توسط آمبولانسی تحت پوشش امنیتی به یکی از بیمارستان‌های بحرین منتقل شده وطبق نظر پزشکان پس از عمل جراحی تا کنون در بیمارستان بستری است.

به گفته پزشکان شیخ دچار شکستگی در استخوان‌های لگن، خونریزی چشم و تورم و آب آوردن مفاصل بوده است و در خصوص بیمار‌های مبتلا به پیشین نیز نیازمند درمان و معالجه منظم و مستمر است.

اهالی منطقه الدراز محله سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم که از خرداد ۱۳۹۵ درپی اقدام بحرین به سلب تابعیت و محاکمه شیخ محاصره بسر می‌برند در طی ۱۰ شب گذشته به همراهی مردم مناطق دیگر در مساجد و حسینه‌های مجالس دعا برپا نموده و شفای رهبر و مرجع خود را از خداوند خواستارند

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم