Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:43:47 GMT

مجازات خرده فروشان موادمخدر چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۵۴۹۲

اسدالله هادی نژاد، معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره «میزان زمان دسترسی به مواد مخدر در کشور»، اظهار داشت: میزان زمان دسترسی به مواد مخدر شهر به شهر متفاوت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اقدامات خوبی شده است و حدود 8 هزار نفر معتاد جمع آوری شده است. حدود 350 تا 400 نفر خرده فروش در ماه دستگیر می‌شوند، محکوم شده و به زندان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر هر دوره که دستگیر و محکوم می‌شوند در دستگیری بعدی مجازاتشان تشدید می‌شود؛ یعنی یک خرده فروش مواد مخدر را تا 15 سال حبس نیز می‌توان مجازات کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون ستاد مبارزه با مواد مواد مخدر معتاد زندان مبارزه با مواد مخدر حبس امور بین الملل حبس ستاد مبارزه با مواد مخدر معتاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲