Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت گفت: با اختصاص ۲۴۰۰ متر زمین از سوی حوزه علمیه پاکدشت، ترافیک میدان شعبه نفت پاکدشت به زودی رفع می‌شود. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، احسان کوچکعلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کمبود سرانه ورزشی و فضای سبز در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: ایجاد زمین چمن در شهرک انقلاب که سرانه ورزشی و فضای سبز ندارد، با مکاتبات انجام شده زمینی در حال واگذاری است، علاوه بر این یک فرهنگسرا و کتابخانه نیز در زمین شهرک انقلاب در مجمع 4 هزار هکتاری فرهنگی و ورزشی در احداث است که تا یک سال آینده در حصار امیر و در مسکن امام رضا(ع) نیز این امر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جبران کمبود سرانه سبزی که در پاکدشت وجود دارد با اقدامات کوتاه مدت در زمین‌های یک و دو هکتاری حل نمی‌شود بلکه باید فکری اساسی برای آن کرد، که در این راستا تصمیم داریم پپارک جنگلی 240 هکتاری را در ظرف 3 سال افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت سپس با اشاره به ترافیک میدان شعبه نفت افزود: ساختمانی که در شعبه نفت وجود دارد متعلق به حوزه علمیه است که 30 سال پیش دانشگاه به آن داده است که اکنون نیز در حال توافق با حوزه علمیه پاکدشت هستیم که 2400 متر زمینی که به صورت مثلثی وجود داشته و به عنوان جای پارک خودروها استفاده می‌شده، در 6 طبقه برای پارکینگ و تجاری استفاده شود و 55 درصد از این ملک برای شهرداری و 45 درصد برای حوزه علمیه باشد.                                                               

کوچکعلی ادامه داد:  از این 45 درصد متعلق به حوزه علمیه، باید مقداری به سازنده ملک و مقداری دیگر به مغازه ها و فضاهای فرهنگی اختصاص پیدا کند و 55 درصد خالص برای شهرداری می‌ماند که فضای میدان شعبه نفت به 2 برابر افزایش و ترافیک موجود رفع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تأخیر ایجاد شده در بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی بیان کرد: ایجاد ورزش همگانی در 3 پارک شهرداری، ولایت و میدان معلم ورزش همگانی راه‌اندازی شده و در حال تسری این اتفاق به پارک‌های دیگر نیز هستیم و تا 4 ماه آینده نیز 8 زمین چمن مصنوعی با همه امکانات تحویل مردم پاکدشت خواهد شد، که دلیل تعویق تحویل این زمین چمن‌ها گرانی دلار بود که پیمانکار قرارداد قبلی را فسخ کرده و تقاضای قرارداد جدید دارد.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان