Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:58:36 GMT

دیوار حائل افزایش امنیت اروپا را بدنبال داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۳۵۷۷

یکی از مقامات امنیتی بلغارستان احداث دیواره سیم خاردار میان مرز بلغارستان و ترکیه را عاملی مهم در افزایش امنیت اروپا قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دی پرسه، «دیان ملوف» یکی از مدیران امنیتی پلیس مرزی بلغارستان در خصوص دیواره سیم خاردار میان مرز بلغارستان و ترکیه اظهار داشت: این دیوار ۲۷۰ متری توانسته تا حد زیادی امنیت کشورهای غرب اروپایی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما تجهیزات زیادی در مرز مستقر کرده ایم. چنانچه فرد یا افرادی از مرز ترکیه به این دیوار نزدیک شوند آژیرهایی به صدا در آمده و نیروهای حفاظتی را مطلع می کنند.

این نیروی بلغاری همچنین تاکید کرد: این مرز یکی از مبادی ورودی پناهجویان به کشورهای اروپایی بود که این دیواره سیم خاردار توانسته مانع از ورود پناهجویان شود.

دیواره سیم خاردار از سال گذشته در مرز مشترک بلغارستان و ترکیه با تلاش دولت صوفیه احداث شده است.

گفتنی است مرزهای بلغاستان و یونان مسیر مهم و اصلی گذر غیرمجاز و مهاجرت از ترکیه به سمت کشورهای اروپای غربی محسوب می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد