Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@23:43:33 GMT

عملیات منحصر به فرد رزمندگان یمنی در «لحج»

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۰۱۷۶

به گزارش اکوفارس به نقل از المسیره، نیروهای یمنی امروز دوشنبه با انجام عملیاتی نظامی موفق شدند چندین منطقه در بخش "التحیتا" در استان الحدیده را پاکسازی کنند.

یک منبع نظامی گفت در پی این عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که در غرب منطقه "الجبلیه" در بخش التحیتا در ساحل غربی انجام شد، ده‌ها نفر از متجاوزان و مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع همچنین تاکید کرد نیروهای یمنی موفق شدند در جریان این عملیات یک خودروی نظامی متجاوزان را به غنیمت بگیرند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی عملیاتی منحصر به فرد علیه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شمال غرب پادگان "السلان" در بخش "المصلوب" در استان الجوف انجام دادند که در پی این عملیات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

عملیات منحصر به فرد نیروهای یمنی در "لحج"

یک منبع نظامی در لحج گفت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در "کرش" را هدف حملات منحصر به فرد خود قرار دادند که در پی این عملیات علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران، یک خودروی نظامی آن‌ها طعمه حریق شد.

نیروهای یمنی همچنین عملیات مزدوران برای پیشروی به سمت مواضع خود در منطقه "المدفون" در جبهه "نِهم" صنعاء را به شکست کشاندند که در پی این عملیات دفاعی شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دوبار شبکه ارتباطات منطقه "الوادی" در بخش "کتاف" صعده را هدف قرار دادند که در پی این حمله، این شبکه ارتباطات تخریب و از کار افتاد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند